Oferta pracy

Asystent/ka Biura

HRK S.A.

  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło 20 dni temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • asystent, młodszy specjalista (Junior)
  • praca stacjonarna
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

  • Organizacja oraz kompleksowa obsługa biura i recepcji;

  • Zapewnienie prawidłowego obiegu korespondencji;

  • Zarządzanie obiegiem dokumentów (faktury, specyfikacje itp.);

  • Przygotowywanie i organizacja spotkań wewnętrznych i zewnętrznych, oraz wyjazdów służbowych;

  • Zaopatrzenie biura w materiały spożywcze, artykuły biurowe, produkty firmowe;

  • Wsparcie obszaru HR w zakresie kadrowym.

Wymagania pracodawcy

  • Minimum roczne doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku;

  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego (bieżący kontakt zarówno pisany, jak i mówiony, np. obsługa gości zagranicznych);

  • Biegłość w obsłudze MS Office;

  • Dobra organizacja pracy;

  • Otwartość, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.

Pracodawca oferuje

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;

  • Pracę w zgranym zespole z możliwością budowania swojej ścieżki rozwoju w dynamicznie rozwijającej się firmie;

  • Benefity: prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie, kartę MultiSport.

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

HRK S.A.

HRK jest jedną z największych i najbardziej doświadczonych polskich organizacji doradczych z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim. Od ponad 20 lat dostarczamy naszym Klientom rozwiązania potrzebne na każdym etapie cyklu życia pracownika w organizacji - od rekrutacji i employer brandingu, poprzez ocenę i rozwój pracowników, obsługę kadr i płac, aż po outplacement. Istniejemy od 2000 roku i działamy w oparciu o zespoły wyspecjalizowane w obsłudze poszczególnych branż. Posiadamy oddziały w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach, Krakowie i Łodzi.

Przewiń do profilu firmy