Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Asystent/ka Biura

Neinver Polska Sp. z o.o.

  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło 18 dni temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • asystent
  • praca stacjonarna

Twój zakres obowiązków

  • Nadzór i kontakt z firmami świadczącymi wszelkie usługi

  • Nadzór nad sprzętem komputerowym oraz telefonami

  • Sporządzanie raportów

  • Kompleksowa organizacja pracy biura

  • Obsługa administracyjna recepcji (obsługa połączeń przychodzących, prowadzenie zamówień artykułów biurowych, obsługa urządzeń biurowych, zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów w firmie)

  • Prowadzenie rezerwacji hoteli, biletów kolejowych oraz lotniczych

  • Ewidencja poczty wychodzącej, przychodzącej oraz przesyłek kurierskich

  • Przyjmowanie klientów, dbanie o pierwszy kontakt z klientem oraz o swoje miejsce pracy

  • Wspieranie innych działów w razie potrzeb

  • Organizacja szkoleń BHP dla nowych pracowników

Nasze wymagania

  • Doświadczenie na stanowisku związanym z organizacją biura oraz obsługą klienta

  • Bardzo dobra, praktyczna znajomość Microsoft Office

  • Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów

  • Wysoki poziom umiejętności komunikacyjnych i kultury osobistej

  • Doskonała organizacja pracy, samodzielność

  • Bardzo dobra, praktyczna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie

Dodatkowe informacje

Zapraszamy wszystkich zainteresowanych zdobyciem przekrojowej wiedzy z dziedziny zarządzania nieruchomościami komercyjnymi, zachęcamy do dołączenia do lidera w tej dziedzinie na rynku europejskim.