Oferta pracy

Asystent/ka Biura

DOZ S.A.O firmie

  • Warszawa

    mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło 2 lata temu
  • Asystent
Asystenta/kę Biura

Zakres obowiązków:

  • obsługa sekretariatu
  • obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej
  • przyjmowanie gości
  • realizacja prac asystenckich dla Zarządu
  • kompleksowe zarządzanie kalendarzem spotkań
  • organizacja, koordynacja i obsługa spotkań biznesowych
  • tworzenie raportów i prezentacji biznesowych
  • redagowanie pism służbowych
  • nadzór nad prawidłowym przepływem informacji i obiegiem dokumentów w ramach Spółki.

 

Oczekujemy:

  • wykształcenia wyższego
  • umiejętności posługiwania się aplikacjami pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point)
  • umiejętności pisania i redagowania oficjalnych dokumentów
  • samodzielności i odpowiedzialności w wykonywaniu powierzonych zadań
  • wysoko rozwiniętych kompetencji interpersonalnych
  • dobrej organizacji pracy
  • asertywności
  • znajomość języka angielskiego

 

Najlepszym kandydatom oferujemy:

  • umowę o pracę
  • doskonałe miejsce na rozpoczęcie swojej kariery zawodowej
  • pracę w nowoczesnym biurze w dobrej lokalizacji
  • ulubione miejsce pracy
  • atmosferę wsparcia i życzliwość
  • wysokie standardy etyczne
  • szkolenia odpowiadające potrzebom rozwojowym
  • benefity (prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny, pakiet sportowy wraz ze świadczeniami na działalność kulturalno-oświatową, programy prozdrowotne, treningi sportowe, akcje profilaktyczne)
  • zniżki oraz karty rabatowe na Produkty Naszych Marek
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662).

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy