Arche Consulting Sp z o.o. Sp. k.

Asystent/-ka Biura

Arche Consulting Sp z o.o. Sp. k.O firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ważna jeszcze 22 dni
    8 Luty 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Asystent

Arche Consulting jest firmą tworzoną przez ludzi z pasją, łączących wiedzę i doświadczenie uzyskane dzięki kilkuletniej praktyce w prowadzeniu projektów rekrutacyjnych, doradczych i szkoleniowych dla różnorodnych pod kątem wielkości i kapitału firm. Połączenie zdobytego przez nas doświadczenia oraz pasji, z jaką skupiamy się na działaniu, pozwala nam na skuteczne wsparcie Firm w poszukiwaniu pracowników oraz pomoc Kandydatom w znalezieniu dobrej pracy.

Dla Naszego Klienta, start-upu z branży fashion poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku: 

Asystent/-ka Biura
Miejsce pracy: Warszawa
Nr.Ref.:AB/DK

Obowiązki : 

  • Prowadzenie spraw administracyjnych i organizacyjnych firmy, w tym - organizacja pracy biura, 
  • dbanie o prawidłowy przepływ informacji i dokumentów, 
  • obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
  • zamawianie i nadzór nad realizacją zakupów materiałów biurowych i gospodarczych,
  • wystawianie i archiwizowanie dokumentów handlowych,
  • prowadzenie ewidencji reklamacji,
  • sporządzanie raportów magazynowych oraz sprzedażowych,
  • przygotowanie oraz udział w eventach branżowych - targi branży fashion, 
  • wstępna weryfikacja faktur kosztowych,
  • organizowanie spotkań i podróży służbowych w tym rezerwacja biletów i hoteli,
  • dbanie o pozytywny wizerunek Spółki podczas wydarzeń branżowych w Europie.

Wymagania: 

  • Wysoka kultura osobista, rzetelność i odpowiedzialność za powierzone zadania,
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego - przełożony jest anglojęzyczny, 
  • doświadczenie w pracy w obsłudze Klienta lub na stanowisku Asystenckim,
  • biegła obsługa MS Office,
  • pozytywne nastawienie, łatwość komunikacji i proaktywna postawa.


Nasz Klient oferuje: 

  • pracę w start -upie z branży fashion, 
  • uczestnictwo w targach i eventach branżowych w całej Europie, 
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • niezbędne narzędzia do pracy.


Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
W aplikacji prosimy zawrzeć wybrane zgody:
Zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt. a) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r., wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w CV lub/i w innych przekazanych przeze mnie dokumentach przez Arche Consulting Sp. z o.o. Sp. K z siedzibą w Katowicach (40-035) przy ul. Jagiellońska 6/8 w celu związanym z udziałem mojej osoby w niniejszym procesie rekrutacyjnym.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich ww. danych osobowych dla potrzeb przyszłych procesów rekrutacji przez Arche Consulting Sp. z o.o. Sp. K.
Wyrażam zgodę na udostępnienie moich danych osobowych przez Arche Consulting Sp. z o.o. Sp. K. potencjalnym pracodawcom w celu związanym z przedstawieniem im mojej kandydatury w ramach prowadzonych procesów rekrutacyjnych z udziałem mojej osoby.
Wyrażenie zgody jest dobrowolne i może być odwołane w każdym czasie.
Mam prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Mam prawo do uzyskania informacji o podmiotach, którym moje dane osobowe zostały udostępnione oraz o zakresie udostępnienia.
Wpis KRAZ: 8162

Dla Naszego Klienta, start-upu z branży fashion poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku: 

Asystent/-ka BiuraNumer ref.: Nr.Ref.:AB/DK

Obowiązki : 

  • Prowadzenie spraw administracyjnych i organizacyjnych firmy, w tym - organizacja pracy biura, 
  • dbanie o prawidłowy przepływ informacji i dokumentów, 
  • obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
  • zamawianie i nadzór nad realizacją zakupów materiałów biurowych i gospodarczych,
  • wystawianie i archiwizowanie dokumentów handlowych,
  • prowadzenie ewidencji reklamacji,
  • sporządzanie raportów magazynowych oraz sprzedażowych,
  • przygotowanie oraz udział w eventach branżowych - targi branży fashion, 
  • wstępna weryfikacja faktur kosztowych,
  • organizowanie spotkań i podróży służbowych w tym rezerwacja biletów i hoteli,
  • dbanie o pozytywny wizerunek Spółki podczas wydarzeń branżowych w Europie.

Wymagania: 

  • Wysoka kultura osobista, rzetelność i odpowiedzialność za powierzone zadania,
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego - przełożony jest anglojęzyczny, 
  • doświadczenie w pracy w obsłudze Klienta lub na stanowisku Asystenckim,
  • biegła obsługa MS Office,
  • pozytywne nastawienie, łatwość komunikacji i proaktywna postawa.


Nasz Klient oferuje: 

  • pracę w start -upie z branży fashion, 
  • uczestnictwo w targach i eventach branżowych w całej Europie, 
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • niezbędne narzędzia do pracy.


Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

Ogłoszenie archiwalne