Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Grupa Unia Kraft Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k ul Potocka 14.01-652 Warszawa , zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz 
Grupa Unia Kraft Sp. z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k.

Asystent/ka Biura

Grupa Unia Kraft Sp. z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k.O firmie

Grupa Unia Kraft Sp. z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k.

Potocka 14

Warszawa

Asystent/ka Biura
Miejsce pracy: Warszawa

 

Zakres Obowiązków:

  • prowadzenie sekretariatu biura  i sekretariatu Zarządu, wsparcie pracy Zarządu
  • organizacja pracy biura, zapewnienie poprawnego przepływu dokumentacji
  • prowadzenie korespondencji urzędowej, tłumaczenia pism
  • rejestracja dokumentów przychodzących i wychodzących,  przygotowywanie dokumentów do wysyłki
  • prowadzenie spraw administracyjnych,
  • zapewnianie wsparcia dla działań marketingowych, w tym nadzór nad prowadzeniem stron internetowych
  • bezpośredni kontakt z dostawcami usług i podwykonawcami
  • dbałość o wizerunek firmy

Wymagania:

  • co najmniej roczne doświadczenie na podobnym stanowisku
  • dobra znajomość języka angielskiego, znajomość pakietu MS Office
  • wykształcenie wyższe
  • kultura osobista, kreatywność, otwartość na nowe wyzwania
  • komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów
  • doskonała organizacja pracy
  • zaangażowanie w powierzone zadania

Oferujemy:

  • pracę w organizacji wielobranżowej  z 30-letnim doświadczeniem
  • umowę o pracę z pakietem medycznym
  • atrakcyjne warunki wynagradzania
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • pracę w młodym, dynamicznym zespole
  • przyjazną atmosferę pracy


Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk Aplikuj.

Asystent/ka Biura

 

Zakres Obowiązków:

  • prowadzenie sekretariatu biura  i sekretariatu Zarządu, wsparcie pracy Zarządu
  • organizacja pracy biura, zapewnienie poprawnego przepływu dokumentacji
  • prowadzenie korespondencji urzędowej, tłumaczenia pism
  • rejestracja dokumentów przychodzących i wychodzących,  przygotowywanie dokumentów do wysyłki
  • prowadzenie spraw administracyjnych,
  • zapewnianie wsparcia dla działań marketingowych, w tym nadzór nad prowadzeniem stron internetowych
  • bezpośredni kontakt z dostawcami usług i podwykonawcami
  • dbałość o wizerunek firmy

Wymagania:

  • co najmniej roczne doświadczenie na podobnym stanowisku
  • dobra znajomość języka angielskiego, znajomość pakietu MS Office
  • wykształcenie wyższe
  • kultura osobista, kreatywność, otwartość na nowe wyzwania
  • komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów
  • doskonała organizacja pracy
  • zaangażowanie w powierzone zadania

Oferujemy:

  • pracę w organizacji wielobranżowej  z 30-letnim doświadczeniem
  • umowę o pracę z pakietem medycznym
  • atrakcyjne warunki wynagradzania
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • pracę w młodym, dynamicznym zespole
  • przyjazną atmosferę pracy


Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk Aplikuj.

Ogłoszenie archiwalne