Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Asystent/ ka biura

Integrum ManagementO firmie

  • Wrocław, dolnośląskie

  • Ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Asystent

Integrum Management to ogólnopolska firma, druga co do wielkości w Polsce, od ponad 15 lat  kompleksowo  zajmująca się
zarządzaniem nieruchomościami mieszkaniowymi oraz powierzchniami biurowymi.
Działamy w największych aglomeracjach w Polsce: Warszawie, Trójmieście, Wrocławiu, Szczecinie Poznaniu, Krakowie, Kielcach i Katowicach.
Zarządzamy już ponad 2 500 000 m 2.

W związku z dynamicznym rozwojem naszych struktur poszukujemy
kandydatów na stanowisko:

Asystent/ ka biura

Zakres obowiązków:

  • Zapewnienie prawidłowej organizacji pracy biura – oddział Wrocław
  • Zapewnienie prawidłowej organizacji i obiegu dokumentów, informacji między działami oraz oddziałami firmy
  • Prowadzenie kalendarza spotkań wewnętrznych i zewnętrznych, w szczególności Dyrektora i Zarządców
  • Nadzór nad pocztą wychodzącą i przychodzącą
  • Wprowadzanie danych do programów informatycznych
  • Organizacja, nadzór i rozliczenie zaopatrzenia biura
  • Współpraca z zarządcami nieruchomości
  • Współpraca z działem księgowości w zakresie rozliczeń wspólnot
  • Pomoc w przygotowywaniu dokumentacji: ogłoszeń, pism, uchwał, zawiadomień, umów z podwykonawcami
  • Pomoc w nadzorze nad firmami podwykonawczymi: firmy sprzątające, ochroniarskie, konserwujące
  • Zarządzanie dokumentacją, archiwizacja
  • Pomoc w przygotowywaniu zleceń dot. przeglądów remontów i innych prac zlecanych  przez zarządców oraz nadzorze nad nimi

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe – mile widziane kierunki: Administracja, Zarządzanie, Ekonomia
  • Doświadczenie min. 3 lata na samodzielnym stanowisku administracyjnym
  • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych
  • Samodzielność i zdolności organizacyjne
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office

Oferujemy:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie, zależne od doświadczenia
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Szkolenia i kursy podnoszące kompetencje zawodowe
  • Pracę w prężnie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
  • Przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole profesjonalistów.
  • Dofinansowanie do systemów benefitów: opieka medyczna, Multisport

Zainteresowane osoby zapraszamy do wysyłania CV klikając w przycisk aplikowania.

W tytule maila prosimy o zamieszczenie nazwy stanowiska i lokalizacji.
Informujemy że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Administratorem danych osobowych kandydatów jest Integrum Management Sp. z o.o., ul. Flisa 4, bud. B, 02-247 Warszawa, KRS 0000226987 (Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy KRS), nr NIP 632-18-79-619, kapitał zakładowy 641000 zł, kontakt: tel.: 22 318 72 00, adres e-mail: [email protected] Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na oferowane stanowisko.

Ma Pan/Pani prawo żądania dostępu do Pana/Pani danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych a także sprzeciwu wobec przetwarzania danych z przyczyn związanych z Pana/Pani szczególną sytuacją. Jeżeli, przetwarzanie danych opiera się na podstawie zgody, przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody w każdym czasie, bez wpływu na przetwarzanie dokonane przed jej cofnięciem. Przysługuje Pani/Panu skarga do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

Pełna treści informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych (w tym informacja na temat podstaw prawnych przetwarzania) znajduje się  tutaj

Ogłoszenie archiwalne