Oferta pracy

Asystent/ka Biura z językiem angielskim

Trineo Sp. z o.o.

  • Gdynia

    Gdynia, pomorskie
  • ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • umowa o pracę, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • asystent
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

  • Koordynacja i obsługa spraw administracyjno-biurowych,

  • Obsługa korespondencji, tworzenie pism i komunikatów,

  • Realizacja zakupów biurowych,

  • Prowadzenie i koordynacja kalendarza Zarządu i organizacja spotkań,

  • Redagowanie i publikowanie ogłoszeń o pracę,

  • Kontakt z kandydatami do pracy i umawianie na spotkania w tym on-line,

  • Zamówienia materiałów marketingowych,

  • Nadzór i koordynacja procesów związanych z obsługą nieruchomości,

  • Inne zadania wynikające z bieżących projektów i zadań realizowanych w firmie.

Nasze wymagania

  • Wykształcenie wyższe,

  • Znajomość j. angielskiego na poziomie B2/C1 - warunek konieczny,

  • Doświadczenie w pracy administracyjnej,

  • Praktyczna znajomość obsługi komputera i MS Office, w tym bardzo dobra znajomość Excela,

  • Bardzo dobra organizacja czasu pracy,

  • Samodzielność w działaniu,

  • Wysoka kultura osobista.

To oferujemy

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B,

  • Pracę w komfortowym, nowoczesnym biurze - PPNT w Gdyni,

  • Parking rowerowy, parking samochodowy, przedszkole w PPNT,

  • Kartę Multisport, Prywatna opiekę medyczną LuxMed, ubezpieczenie grupowe,

  • Startupową atmosferę,

  • Minimum biurokracji.

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • brak dress code’u

  • kawa / herbata

  • napoje

  • parking dla pracowników

  • program rekomendacji pracowników

  • realne możliwości rozwoju w organizacji

Trineo Sp. z o.o.

Trineo dostarcza usługi IT z zakresu programowania i testowania oprogramowania, w oparciu o najlepsze standardy, Klientom ze Stanów Zjednoczonych oraz Europy.

Przewiń do profilu firmy