Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Witman Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”.

Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz 

Asystent/-ka biura Zarządu

Witman Sp. z o.o.O firmie

  • aleja Grunwaldzka 493
    Gdańsk, pomorskie
  • Ważna jeszcze 23 dni
    do: 29 lip 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Asystent

Witman Sp. z o.o.

aleja Grunwaldzka 493

Gdańsk

Witman Sp. z o.o.

Autoryzowany Dealer i Serwis Mercedes-Benz działający na pomorskim rynku motoryzacyjnym już od ponad 25 lat. Pierwsze w Europie i jedyne w Polsce AMG Brand Center – centrum marki Mercedes-AMG.

W związku z dynamicznym rozwojem firma poszukuje wykwalifikowanego specjalisty na nowe stanowisko.

Asystent/-ka biura Zarządu

Miejsce pracy: Gdańsk

Zakres obowiązków:

  • koordynacja obiegu dokumentów i przepływu informacji biura Zarządu
  • przygotowywanie wstępnych pism
  • archiwizacja dokumentacji i korespondencji
  • wsparcie działań Prezesa Zarządu, w zakresie organizacji i realizacji prowadzonych spraw
  • koordynacja spotkań biznesowych
  • organizacja podróży służbowych Prezesa Zarządu (zarządzanie kalendarzem) 
  • prace administracyjno-biurowe
  • zbieranie ofert, przygotowywanie zestawień, raportów oraz pogłębionych analiz na potrzeby Zarządu
  • sporządzanie podsumowań ze spotkań, harmonogramów działania oraz monitorowanie terminów powierzonych zadań.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe, preferowane kierunki prawo lub administracja
  • znajomość języka angielskiego na poziomie minimum C1
  • minimum 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
  • samodzielność, wielozadaniowość, dyspozycyjność oraz inicjatywa w działaniu
  • odporność na stres i umiejętność dostosowania się do zmieniających się warunków i priorytetów
  • doskonała organizacja pracy, staranność i wysoka kultura osobista
  • czynne prawo jazdy kat. B
  • gotowość do pracy w nienormowanych godzinach

Oferujemy:

  • pełną wyzwań, ciekawą pracę w branży motoryzacyjnej, dla jednej z najlepszych marek na rynku.
  • możliwość rozwoju i pozyskania nowych umiejętności
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • konkurencyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia
  • narzędzia niezbędne do wykonywania obowiązków

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.


Autoryzowany Dealer i Serwis Mercedes-Benz działający na pomorskim rynku motoryzacyjnym już od ponad 25 lat. Pierwsze w Europie i jedyne w Polsce AMG Brand Center – centrum marki Mercedes-AMG.

W związku z dynamicznym rozwojem firma poszukuje wykwalifikowanego specjalisty na nowe stanowisko.

Asystent/-ka biura Zarządu

Zakres obowiązków:

  • koordynacja obiegu dokumentów i przepływu informacji biura Zarządu
  • przygotowywanie wstępnych pism
  • archiwizacja dokumentacji i korespondencji
  • wsparcie działań Prezesa Zarządu, w zakresie organizacji i realizacji prowadzonych spraw
  • koordynacja spotkań biznesowych
  • organizacja podróży służbowych Prezesa Zarządu (zarządzanie kalendarzem) 
  • prace administracyjno-biurowe
  • zbieranie ofert, przygotowywanie zestawień, raportów oraz pogłębionych analiz na potrzeby Zarządu
  • sporządzanie podsumowań ze spotkań, harmonogramów działania oraz monitorowanie terminów powierzonych zadań.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe, preferowane kierunki prawo lub administracja
  • znajomość języka angielskiego na poziomie minimum C1
  • minimum 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
  • samodzielność, wielozadaniowość, dyspozycyjność oraz inicjatywa w działaniu
  • odporność na stres i umiejętność dostosowania się do zmieniających się warunków i priorytetów
  • doskonała organizacja pracy, staranność i wysoka kultura osobista
  • czynne prawo jazdy kat. B
  • gotowość do pracy w nienormowanych godzinach
2 - 4 lat

Oferujemy:

  • pełną wyzwań, ciekawą pracę w branży motoryzacyjnej, dla jednej z najlepszych marek na rynku.
  • możliwość rozwoju i pozyskania nowych umiejętności
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • konkurencyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia
  • narzędzia niezbędne do wykonywania obowiązków

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne