Oferta pracy

Asystent/ka Biura Zarządu

DOZ S.A.

  • Łódź

    Łódź, łódzkie
  • ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • asystent
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

  • Na stanowisku Asystenta/Asystentki Biura Zarządu w DOZ będziesz:

  • Ewidencjonować korespondencję przychodzącą i wychodzącą

  • Dbać o prawidłowy obieg informacji i dokumentów oraz ich archiwizację

  • Zamawiać materiały biurowe i artykuły spożywcze

  • Organizować spotkania oraz wydarzenia firmowe

  • Wspierać organizacyjnie kadrę menedżerską

Nasze wymagania

  • Wyślij swoje CV jeśli:

  • Posiadasz wykształcenie wyższe (warunek konieczny)

  • Masz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku – będzie to Twoim dużym atutem

  • Znasz pakiet MS Office, w szczególności Word, Excel, Power Point

  • Obsługa gości biura w języku angielskim nie będzie dla Ciebie trudnością – znasz język angielski w stopniu komunikatywnym (min. B1/B2)

  • Samodzielnie realizujesz swoje zdania i czujesz się za nie odpowiedzialny

  • Świetnie dogadujesz się z ludźmi i lubisz z nimi współpracować

  • Doskonale organizujesz pracę własną i potrafisz wyznaczać priorytety, będąc przy tym elastycznym na nowe codzienne wyzwania

  • Przywiązujesz uwagę do szczegółów, a dokładność i skrupulatność to cechy, którymi się wyróżniasz

  • Powtarzalność zadań nie gasi Twojego zapału do pracy 😊

To oferujemy

  • 👩‍💻 Ambitną pracę, w której nie sposób się nudzić

  • 🔏Możliwość dołączenia do dobrego ubezpieczenia grupowego na preferencyjnych warunkach, które zapewni poczucie bezpieczeństwa Tobie i Twoim bliskim

  • 🩺Prywatną opiekę medyczną dzięki, której będziesz miał możliwość skonsultowania się ze specjalistami na trenie całego kraju

  • 💉Akcje profilaktyczne dzięki którym chcemy zadbać o Twoje zdrowie!

  • ☕Pyszną kawę w miłym towarzystwie współpracowników

  • 📉zniżki oraz karty rabatowe na wybrane produkty

  • 💪Karty sportowe dzięki którym zadbasz o swoje dobre samopoczucie

  • 👼Udział w akcjach CSR, bo lubimy pomagać

  • 🤝regularny feedback, który pomoże rozwijać Twoje kompetencje

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • brak dress code’u

  • kawa / herbata

  • wyprawka dla dziecka

  • umowa o pracę

  • atrakcyjny system premiowy

  • dofinansowanie do karty sportowej

  • akcje profilaktyczne, programy prozdrowotne

Etapy rekrutacji
1

Zapoznamy się z Twoim CV!

2

Zaprosimy Cię na spotkanie online

3

Poprosimy Cię o wykonanie testów dostosowanych do stanowiska

4

Zaprosimy Cię na spotkanie z potencjalnym Przełożonym