Oferta pracy

Asystent/ka biura zarządu (umowa czasowa)

TrenkwalderO firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ogłoszenie wygasło 16 dni temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Asystent

Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.

 

Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:

Asystent/ka biura zarządu (umowa czasowa)
Numer ref.: ASBZ/WAW/0321

Obowiązki:

  • prowadzenie kalendarza zarządu,
  • organizacja krajowych i zagranicznych wyjazdów oraz dokonywanie rozliczeń wydatków służbowych zarządu,
  • przyjmowanie i łączenie rozmów telefonicznych,
  • zapewnienie prawidłowego obiegu korespondencji przychodzącej i wychodzącej prezesa zarządu,
  • nadawanie i przyjmowanie faksów, skanowanie, kserowanie i kompletowanie dokumentacji,
  • dystrybucja i prowadzenie rejestru zarządzeń dyrektora generalnego,
  • koordynacja działań w zakresie zlecania tłumaczeń,
  • pomoc w zakresie organizacji spotkań służbowych/okolicznościowych,
  • zapewnienie zaopatrzenia biurowego dla prezesa zarządu,
  • zapewnienie sprawnej obsługi techniczno-organizacyjnej spotkań dla prezesa zarządu (w tym organizacja poczęstunków, organizacja wideokonferencji etc.),
  • dbałość o estetykę pomieszczeń biura prezesa zarządu oraz zaplecza socjalnego,
  • współpraca z pozostałymi działami w spółce oraz jednostkami organizacyjnymi grupy.

Wymagania: 

  • wykształcenie wyższe,
  • bardzo doba znajomość języka angielskiego (minimum poziom B2),
  • doświadczenie w pracy na stanowisku administracyjno-biurowym (preferowane na stanowisku asystenta/asystentki zarządu / sekretarki/sekretarza),
  • bardzo dobra znajomość obsługi sprzętu biurowego,
  • wysoce rozwinięta umiejętności interpersonalna, dyplomacja,
  • doskonała znajomość obsługi pakietu MS Office oraz aplikacji Outlook,
  • dokładność i rzetelność w realizacji zadań,
  • znakomita umiejętność planowania i organizowania działań,
  • znajomość procesów obiegu dokumentacji w firmie i jej archiwizacji.
  • umiejętność pracy w zespole.

Oferujemy:

  • możliwość rozwoju w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku międzynarodowym,
  • wynagrodzenie dostosowane do kompetencji i doświadczenia,
  • atrakcyjny pakiet benefitów pozapłacowych i świadczeń socjalnych,
  • szeroki pakiet wdrożeniowy, podnoszący kwalifikacje,
  • umowę o pracę tymczasową z firmą zewnętrzną, na ok. 6 miesięcy.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Agencja zatrudnienia Trenkwalder & Partner Sp. z o.o., nr cert. 388.  

Ogłoszenie archiwalne