Asystent/-ka Biura Zarządu

Clarena Sp. z o.o. Sp.k.O firmie

  • Wilczyce (pow. wrocławski)

    dolnośląskie
  • Ogłoszenie wygasło 4 lat temu
  • Asystent

Clarena Sp. z o.o. Sp.k.

Asystent/-ka Biura Zarządu

Miejsce pracy: Wilczyce (pow. wrocławski)
Region: dolnośląskie
  • ustalanie osobistego codziennego dnia pracy, określenie zadań priorytetowych,
  • zarządzanie kalendarzem spotkań Zarządu, koordynacja spotkań wewnętrznych i zewnętrznych,
  • organizacja spotkań i wyjazdów służbowych Zarządu,
  • koordynowanie przepływu dokumentów w Biurze Zarządu, weryfikowanie ich pod względem formalnym i merytorycznym,
  • współpraca zkancelarią prawna ,
  • współpraca z firmami zewnętrznymi obsługującymi Spółkę,
  • odpowiedzialność za komunikowanie, wdrażanie i kontrolę wykonania podjętych decyzji.
  • wykształcenie wyższe,
  • bardzo zaawansowana znajomość języka angielskiego,
  • doświadczenie we współpracy z kancelariami prawnymi ,
  • wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i interpersonalne,
  • bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność ustalania spraw priorytetowych,
  • wysoka kultura osobista oraz nienaganna prezencja,
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera (programy Word, Excel, Outlook) i urządzeń biurowych.
  • stabilne zatrudnienie,
  • możliwość rozwoju zawodowego poprzez uczestnictwo w szkoleniach i kursach,
  • pracę w firmie nastawionej na dynamiczny rozwój,
  • pracę w miłej atmosferze i zgranym zespole.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Zastrzegamy sobie prawo kontaktu z wybranymi osobami.
Informujemy, że nadesłanych aplikacji nie zwracamy.

Prosimy o dołączenie do aplikacji klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, z późniejszymi zm.)


Asystent/-ka Biura Zarządu
  • ustalanie osobistego codziennego dnia pracy, określenie zadań priorytetowych,
  • zarządzanie kalendarzem spotkań Zarządu, koordynacja spotkań wewnętrznych i zewnętrznych,
  • organizacja spotkań i wyjazdów służbowych Zarządu,
  • koordynowanie przepływu dokumentów w Biurze Zarządu, weryfikowanie ich pod względem formalnym i merytorycznym,
  • współpraca zkancelarią prawna ,
  • współpraca z firmami zewnętrznymi obsługującymi Spółkę,
  • odpowiedzialność za komunikowanie, wdrażanie i kontrolę wykonania podjętych decyzji.
  • wykształcenie wyższe,
  • bardzo zaawansowana znajomość języka angielskiego,
  • doświadczenie we współpracy z kancelariami prawnymi ,
  • wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i interpersonalne,
  • bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność ustalania spraw priorytetowych,
  • wysoka kultura osobista oraz nienaganna prezencja,
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera (programy Word, Excel, Outlook) i urządzeń biurowych.
  • stabilne zatrudnienie,
  • możliwość rozwoju zawodowego poprzez uczestnictwo w szkoleniach i kursach,
  • pracę w firmie nastawionej na dynamiczny rozwój,
  • pracę w miłej atmosferze i zgranym zespole.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Prosimy o dołączenie do aplikacji klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, z późniejszymi zm.)

Zastrzegamy sobie prawo kontaktu z wybranymi osobami.
Informujemy, że nadesłanych aplikacji nie zwracamy.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy