Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyAsystent/-ka ds. administracji
Minimax Polska Sp. z o.o.
Łomianki
Łomianki, mazowieckie- ogłoszenie wygasło 3 miesiące temu
- umowa o pracę
- pełny etat
- asystent
Twój zakres obowiązków
Poszukujemy osoby do pracy na stanowisku asystent(ka) w dziale administracji.
Miejsce zatrudnienia: Łomianki
Forma zatrudnienia: umowa na czas określony (2 lata)
Zakres obowiązków:
- rejestracja poczty przychodzącej i wychodzącej,
- nadzór nad przesyłkami kurierskimi
- obsługa centrali telefonicznej
- obsługa systemu elektronicznego obiegu dokumentów
- inne
Nasze wymagania
obsługa komputera i urządzeń peryferyjnych
znajomość języka angielskiego mile widziana
dobra organizacja pracy
To oferujemy
interesującą pracę i współpracę z kompetentnym zespołem
rozwój zawodowy
pakiet świadczeń socjalnych (m.in. prywatna opieka medyczna, pakiet sportowy, możliwość grupowego ubezpieczenia)
O nas
Firma Minimax Polska sp. z o.o. jest przedsiębiorstwem w branży ochrony przeciwpożarowej. Rozpoczęła działalność w Polsce przeszło 20 lat temu. Firma posiada długoletnie doświadczenie w budowaniu instalacji gaśniczych wg najwyższych standardów bezpieczeństwa ppoż.