Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Asystent/-ka ds. administracji

Minimax Polska Sp. z o.o.

  • Łomianki

    Łomianki, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło 3 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • asystent

Twój zakres obowiązków

Poszukujemy osoby do pracy na stanowisku asystent(ka) w dziale administracji.

Miejsce zatrudnienia: Łomianki

Forma zatrudnienia: umowa na czas określony (2 lata)

Zakres obowiązków:

- rejestracja poczty przychodzącej i wychodzącej,

- nadzór nad przesyłkami kurierskimi

- obsługa centrali telefonicznej

- obsługa systemu elektronicznego obiegu dokumentów

- inne

Nasze wymagania

  • obsługa komputera i urządzeń peryferyjnych

  • znajomość języka angielskiego mile widziana

  • dobra organizacja pracy

To oferujemy

  • interesującą pracę i współpracę z kompetentnym zespołem

  • rozwój zawodowy

  • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. prywatna opieka medyczna, pakiet sportowy, możliwość grupowego ubezpieczenia)

O nas

Firma Minimax Polska sp. z o.o. jest przedsiębiorstwem w branży ochrony przeciwpożarowej. Roz­po­czę­ła dzia­łal­ność w Pol­sce prze­szło 20 lat temu. Firma po­sia­da­ dłu­go­let­nie do­świad­cze­nie w bu­do­wa­niu in­sta­la­cji ga­śni­czych wg naj­wyż­szych stan­dar­dów bez­pie­czeń­stwa ppoż.