Ta oferta pracy jest nieaktualna od 163 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Asystent/ka ds. Administracji

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Asystent
  • 05.01.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Do naszego biura w Warszawie, poszukujemy osoby, na cały etat, zainteresowanej pracą na stanowisku wspierającym, wymagającym bardzo dobrej organizacji pracy, samodzielności i inicjatywy.

    Jeżeli lubisz pracować z ludźmi, dobrze odnajdujesz się w realizacji różnorodnych zadań, zapraszamy Cię do aplikacji na stanowisko: 

    Asystent/ka ds. Administracji
    Miejsce pracy: Warszawa

    Rola

    Zakres obowiązków na tym stanowisku obejmuje między innymi:
    • Koordynowanie procesu obiegu dokumentów wewnątrz firmy
    • Kompleksowa obsługa archiwum wewnętrznego firmy
    • Dbanie o poprawną komunikację wewnętrzną w ramach powierzonego obszaru
    • Realizacja polityki w zakresie zarządzania dokumentacją
    • Efektywne zarządzanie powierzchnią archiwum – cykliczne analizy dotyczące czasu przechowywania dokumentów
    • Współpraca z dostawcami zewnętrznymi
    • Inne bieżące sprawy administracyjne

    Profil kandydata

    • Minimum 1 rok doświadczenia zdobytego w dużej organizacji w obszarze archiwizacji dokumentacji wewnętrznej
    • Doświadczenie we współpracy z dostawcami zewnętrznymi w ramach różnych obszarów administracji biura
    • Doświadczenie w rozliczaniu kosztów
    • Praktyczna znajomość języka angielskiego oraz obsługi pakietu MsOffice
    • Zdolność analizowania procesów i elastyczność w zakresie wykonywanych obowiązków
    • Proaktywne podejście do realizacji powierzonych zadań: otwartość, samodzielność, inicjatywa
    • Umiejętność pracy w dynamicznym i zmiennym środowisku
    • Bardzo dobra organizacja pracy
    • Umiejętność współpracy w zespole i budowania relacji
    • Dyspozycyjność - praca w systemie dwuzmianowym

    Oferta

    • Atrakcyjna lokalizacja z dogodnym dojazdem do biura
    • Stabilne warunki zatrudnienia
    • Prywatna opieka medyczna dla Pracownika i członków najbliższej rodziny oraz kwartalne punkty do wykorzystania, m.in. na kartę sportową, bilety do kina czy voucher do restauracji, itp.
    • Telefon służbowy z dużym pakietem danych
    • Sekcje sportowe np. piłka nożna, koszykówka, ale także gry planszowe
    • Lekarz pierwszego kontaktu dostępny w biurze
    • Świeże owoce każdego dnia i dostęp do firmowej kantyny
    Biuro PwC jest dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową. W celu zapewnienia komfortu wszystkim uczestnikom, w przypadku potrzeby dostosowania procesu rekrutacji do indywidualnych potrzeb związanych z niepełnosprawnością, prosimy zgłaszać taką informację na adres: kariera@pl.pwc.com.
      
    To nigdy nie było takie proste! Aplikuj udostępniając swój profesjonalny profil w mediach społecznościowych zamiast CV.