Asystent/ka ds. Administracji

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Asystent
  • 2018-01-05
  • Ważna jeszcze 16 dni (do 2018-02-04)

Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

Do naszego biura w Warszawie, poszukujemy osoby, na cały etat, zainteresowanej pracą na stanowisku wspierającym, wymagającym bardzo dobrej organizacji pracy, samodzielności i inicjatywy.

Jeżeli lubisz pracować z ludźmi, dobrze odnajdujesz się w realizacji różnorodnych zadań, zapraszamy Cię do aplikacji na stanowisko: 

Asystent/ka ds. Administracji
Miejsce pracy: Warszawa

Rola

Zakres obowiązków na tym stanowisku obejmuje między innymi:
  • Koordynowanie procesu obiegu dokumentów wewnątrz firmy
  • Kompleksowa obsługa archiwum wewnętrznego firmy
  • Dbanie o poprawną komunikację wewnętrzną w ramach powierzonego obszaru
  • Realizacja polityki w zakresie zarządzania dokumentacją
  • Efektywne zarządzanie powierzchnią archiwum – cykliczne analizy dotyczące czasu przechowywania dokumentów
  • Współpraca z dostawcami zewnętrznymi
  • Inne bieżące sprawy administracyjne

Profil kandydata

  • Minimum 1 rok doświadczenia zdobytego w dużej organizacji w obszarze archiwizacji dokumentacji wewnętrznej
  • Doświadczenie we współpracy z dostawcami zewnętrznymi w ramach różnych obszarów administracji biura
  • Doświadczenie w rozliczaniu kosztów
  • Praktyczna znajomość języka angielskiego oraz obsługi pakietu MsOffice
  • Zdolność analizowania procesów i elastyczność w zakresie wykonywanych obowiązków
  • Proaktywne podejście do realizacji powierzonych zadań: otwartość, samodzielność, inicjatywa
  • Umiejętność pracy w dynamicznym i zmiennym środowisku
  • Bardzo dobra organizacja pracy
  • Umiejętność współpracy w zespole i budowania relacji
  • Dyspozycyjność - praca w systemie dwuzmianowym

Oferta

  • Atrakcyjna lokalizacja z dogodnym dojazdem do biura
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • Prywatna opieka medyczna dla Pracownika i członków najbliższej rodziny oraz kwartalne punkty do wykorzystania, m.in. na kartę sportową, bilety do kina czy voucher do restauracji, itp.
  • Telefon służbowy z dużym pakietem danych
  • Sekcje sportowe np. piłka nożna, koszykówka, ale także gry planszowe
  • Lekarz pierwszego kontaktu dostępny w biurze
  • Świeże owoce każdego dnia i dostęp do firmowej kantyny
Biuro PwC jest dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową. W celu zapewnienia komfortu wszystkim uczestnikom, w przypadku potrzeby dostosowania procesu rekrutacji do indywidualnych potrzeb związanych z niepełnosprawnością, prosimy zgłaszać taką informację na adres: kariera@pl.pwc.com.
  
To nigdy nie było takie proste! Aplikuj udostępniając swój profesjonalny profil w mediach społecznościowych zamiast CV.