Oferta pracy

Asystent/ka ds. Administracyjno - Handlowych

OPTIM HUMAN Sp. z o.oO firmie

  • Radzymińska 230, Warszawa
    Warszawa, mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło 16 dni temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • asystent, młodszy specjalista (Junior)

OPTIM HUMAN Sp. z o.o

Radzymińska 230

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • Wsparcie dyrektora oddziału

  • Prowadzenie spraw administracyjnych i organizacji biurowej

  • Prowadzenie dokumentacji związanej ze wsparciem sprzedaży

  • Koordynacja i zarządzanie zamówieniami oraz zapytaniami od klientów

  • Wprowadzanie i weryfikacja danych w systemie ERP Optima, fakturowanie

  • Współpraca z zewnętrznym biurem księgowym

  • Tworzenie zestawień i raportów

  • Współpraca z działem handlowym, marketingu i technicznym we Francji

Nasze wymagania

  • Doświadczenie pracy w administracji biurowej

  • Doświadczenie pracy w systemie do fakturowania

  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego lub francuskiego

  • Dobra znajomość pakietu Microsoft Office (w szczególności Excel)

  • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów

  • Konsekwencja w działaniu i zaangażowanie

Mile widziane

  • Znajomość języka rosyjskiego

To oferujemy

  • Samodzielną i stabilną pracę w ciągle rozwijającej się firmie

  • Możliwość pozyskania interesującego doświadczenia

OPTIM HUMAN Sp. z o.o

Jeden z naszych klientów - Firma Thirard Polska jest oddziałem handlowym firmy Thirard Francja, francuskiego producenta wyspecjalizowanego w produkcji zabezpieczeń antywłamaniowych do drzwi i okien.

Przewiń do profilu firmy