Asystent/ka ds. administracyjnych

  • Poznań, wielkopolskie
  • Asystent
  • 2017-12-08
  • Ważna jeszcze 22 dni (do 2018-01-07)

Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

W obliczu rosnącej liczby ludności na świecie, rośnie także zapotrzebowanie na wysokogatunkową żywność, pasze dla zwierząt hodowlanych, produkty przemysłowe oraz paliwa alternatywne. Jako jedna z wiodących światowych firm w branży rolno-spożywczej, ADM odgrywa kluczową rolę w realizacji tych potrzeb ludzkości. Wytwarzamy składniki do produkcji żywności, pasze i komponenty paszowe dla zwierząt, biopaliwa oraz inne produkty, z których korzystają producenci na całym świecie zapewniając lepsze życie dla milionów ludzi na wszystkich kontynentach. Dzięki 32,000 pracownikom obsługującym naszych klientów w ponad 160 krajach na całym świecie, globalnej sieci pozyskiwania surowców, która obejmuje ponad 500 lokalizacji, 250 zakładom produkcyjnym, 38 centrom innowacyjności oraz jednej z najbardziej rozwiniętej na świecie sieci logistycznej dostarczamy plony do Waszych domów. Dowiedz się więcej na www.adm.com.

 


 
 
Obecnie poszukujemy kandydatów zainteresowanych pracą w ADM Shared Services Centre Europe w Poznaniu na stanowisku:
Asystent/ka ds. administracyjnych
miejsce pracy: Poznań

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. za:

  • kontakt z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi, także w j.angielskim,
  • dystrybucję i zarządzanie przychodzącą i wychodzącą pocztą oraz innymi materiałami,
  • organizację spotkań, wydarzeń w biurze oraz planów podróży,
  • zamawianie oraz zarządzanie zapasami biurowymi i kuchennymi,
  • odbieranie telefonów, przekazywanie zapytań do odpowiednich odbiorców,
  • realizowanie wielu zadań jednocześnie i koordynowanie ich realizacji na czas,
  • współpracę z zarządcą budynku,
  • dbanie o utrzymywanie zasobów w kuchni w dobrym stanie.

Poszukujemy kandydatów:

  • z biegłą znajomością języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną bezpośrednią komunikację z obcokrajowcami,
  • posiadających doskonałe umiejętności organizacyjne i wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne,
  • zorientowanych na potrzeby klientów,
  • proaktywnych w działaniu,
  • którzy sprawnie posługują się MS Office,
  • posiadających umiejętność radzenia sobie z dużą ilością różnorodnych zadań i rozwiązywania bieżących problemów,
  • zorientowanych na pracę w grupie.

Oferujemy:

  • umowę o pracę w stabilnej, międzynarodowej firmie będącej liderem w swojej branży,
  • przyjazną atmosferę w międzynarodowym środowisku pracy,
  • atrakcyjne warunki wynagrodzenia,
  • atrakcyjną ścieżkę kariery w ramach międzynarodowego koncernu.

Jak aplikować?

Kandydatów spełniających opisane powyżej oczekiwania prosimy o przesłanie swojego CV w języku angielskim klikając na przycisk:

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."

opis

Zaloguj się do konta

Zaloguj się, aby łatwiej szukać pracy.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Niepoprawne hasło albo email.

Niepoprawne hasło.

Wystąpił błąd podczas logowania.

Niepoprawny link.

Zbyt wiele nieprawidłowych prób podania hasła. <span id="validationErrorTimerText">Spróbuj ponownie za <span id="validationErrorTimer">{0}</span> <span id="validationErrorTimerUnit">sekund</span>.</span>

  • lub Załóż konto

Załóż konto

Załóż konto, aby łatwiej szukać pracy.

Przepraszamy, podczas rejestracji wystąpił błąd.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Użytkownik o podanym adresie e-mail jest już zarejestrowany.

Przepraszamy, wystąpił błąd podczas tworzenia użytkownika

  • lub Zaloguj się