Ta oferta pracy jest nieaktualna od 286 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Asystent/ka ds. administracyjnych

  • Poznań, wielkopolskie
  • Asystent
  • 2017-12-08

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    W obliczu rosnącej liczby ludności na świecie, rośnie także zapotrzebowanie na wysokogatunkową żywność, pasze dla zwierząt hodowlanych, produkty przemysłowe oraz paliwa alternatywne. Jako jedna z wiodących światowych firm w branży rolno-spożywczej, ADM odgrywa kluczową rolę w realizacji tych potrzeb ludzkości. Wytwarzamy składniki do produkcji żywności, pasze i komponenty paszowe dla zwierząt, biopaliwa oraz inne produkty, z których korzystają producenci na całym świecie zapewniając lepsze życie dla milionów ludzi na wszystkich kontynentach. Dzięki 32,000 pracownikom obsługującym naszych klientów w ponad 160 krajach na całym świecie, globalnej sieci pozyskiwania surowców, która obejmuje ponad 500 lokalizacji, 250 zakładom produkcyjnym, 38 centrom innowacyjności oraz jednej z najbardziej rozwiniętej na świecie sieci logistycznej dostarczamy plony do Waszych domów. Dowiedz się więcej na www.adm.com.

     


     
     
    Obecnie poszukujemy kandydatów zainteresowanych pracą w ADM Shared Services Centre Europe w Poznaniu na stanowisku:
    Asystent/ka ds. administracyjnych
    miejsce pracy: Poznań

    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. za:

    • kontakt z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi, także w j.angielskim,
    • dystrybucję i zarządzanie przychodzącą i wychodzącą pocztą oraz innymi materiałami,
    • organizację spotkań, wydarzeń w biurze oraz planów podróży,
    • zamawianie oraz zarządzanie zapasami biurowymi i kuchennymi,
    • odbieranie telefonów, przekazywanie zapytań do odpowiednich odbiorców,
    • realizowanie wielu zadań jednocześnie i koordynowanie ich realizacji na czas,
    • współpracę z zarządcą budynku,
    • dbanie o utrzymywanie zasobów w kuchni w dobrym stanie.

    Poszukujemy kandydatów:

    • z biegłą znajomością języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną bezpośrednią komunikację z obcokrajowcami,
    • posiadających doskonałe umiejętności organizacyjne i wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne,
    • zorientowanych na potrzeby klientów,
    • proaktywnych w działaniu,
    • którzy sprawnie posługują się MS Office,
    • posiadających umiejętność radzenia sobie z dużą ilością różnorodnych zadań i rozwiązywania bieżących problemów,
    • zorientowanych na pracę w grupie.

    Oferujemy:

    • umowę o pracę w stabilnej, międzynarodowej firmie będącej liderem w swojej branży,
    • przyjazną atmosferę w międzynarodowym środowisku pracy,
    • atrakcyjne warunki wynagrodzenia,
    • atrakcyjną ścieżkę kariery w ramach międzynarodowego koncernu.

    Jak aplikować?

    Kandydatów spełniających opisane powyżej oczekiwania prosimy o przesłanie swojego CV w języku angielskim klikając na przycisk:

    Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."

    opis