HM INWEST S.A.

Asystent/ka ds. administracyjnych w firmie deweloperskiej

HM INWEST S.A.O firmie

HM INWEST S.A.

Fabryczna 5

Warszawa

top

Spółka HM Inwest S.A. działająca na rynku ogólnopolskim, notowana na GPW firma deweloperska poszukuje osoby do pracy na stanowisko:

Asystent/ka ds. administracyjnych
w firmie deweloperskiej
Miejsce pracy: Warszawa

Obowiązki:

  • Bieżąca obsługa sekretariatu w godzinach 8:30-17:00
  • Ewidencja i archiwizacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej
  • Zamawianie artykułów spożywczych, biurowych i reklamowych dla firmy
  • Współpraca z firmą kurierską oraz Pocztą Polską
  • Współpraca z oddziałem firmy w Poznaniu
  • Organizacja spotkań w firmie oraz poza firmą / wyjazdy służbowe, szkolenia itp.
  • Opieka nad gośćmi i salą konferencyjną, koordynowanie spotkań
  • Wsparcie organizacyjne i administracyjne pozostałych pracowników firmy

Doświadczenie:

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Znajomość języka angielskiego
  • Biegła obsługa pakietu office

Cechy osobowości oraz wymagania:

  • Doskonała organizacja pracy
  • Samodzielność i odpowiedzialność
  • Komunikatywność
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.
bottom

Spółka HM Inwest S.A. działająca na rynku ogólnopolskim, notowana na GPW firma deweloperska poszukuje osoby do pracy na stanowisko:

Asystent/ka ds. administracyjnych
w firmie deweloperskiej

Obowiązki:

  • Bieżąca obsługa sekretariatu w godzinach 8:30-17:00
  • Ewidencja i archiwizacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej
  • Zamawianie artykułów spożywczych, biurowych i reklamowych dla firmy
  • Współpraca z firmą kurierską oraz Pocztą Polską
  • Współpraca z oddziałem firmy w Poznaniu
  • Organizacja spotkań w firmie oraz poza firmą / wyjazdy służbowe, szkolenia itp.
  • Opieka nad gośćmi i salą konferencyjną, koordynowanie spotkań
  • Wsparcie organizacyjne i administracyjne pozostałych pracowników firmy

Doświadczenie:

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Znajomość języka angielskiego
  • Biegła obsługa pakietu office

Cechy osobowości oraz wymagania:

  • Doskonała organizacja pracy
  • Samodzielność i odpowiedzialność
  • Komunikatywność
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

Ogłoszenie archiwalne