Neinver Polska Sp. z o.o.

Asystent/ka ds. Administracyjnych

Neinver Polska Sp. z o.o.O firmie

Neinver Polska Sp. z o.o.

Plac Czerwca 1976 r. 6

Warszawa

top

Do zespołu administracji centrum handlowego w Factory Ursus szukamy kandydatów na stanowisko:

ASYSTENTA/TKI DS. ADMINISTRACYJNYCH
Miejsce pracy: Warszawa

Zakres obowiązków:

Wsparcie zespołu zarządzającego centrum handlowym we wszelkich pracach związanych z utrzymaniem centrum, obsługą administracyjną, kontaktami z firmami współpracującymi, w tym przede wszystkim:

  • Sporządzanie raportów, analiz (praca na danych finansowych), przygotowywanie profesjonalnych prezentacji,
  • Nadzór nad firmami świadczącymi usługi dla obiektu,
  • Koordynacja najemców – pozyskiwanie i weryfikacja danych, bieżące tematy operacyjne,
  • Kompleksowa organizacja pracy biura,
  • Obsługa klienta,
  • Koordynacja obiegu dokumentów finansowych oraz przygotowywanie rozliczeń.

Wymagania:

  • Doświadczenie na stanowisku związanym z organizacją biura oraz obsługą klienta,
  • Bardzo dobra, praktyczna znajomość Microsoft Office – doświadczenie w przygotowywaniu, zestawianiu i analizowaniu danych, umiejętność przygotowywania profesjonalnych prezentacji oraz formalnej korespondencji,
  • Doświadczenie w sektorze nieruchomości komercyjnych i/lub obsłudze najemców w obiektach komercyjnych będzie dodatkowym atutem,
  • Wykształcenie wyższe,
  • Wysoki poziom umiejętności komunikacyjnych i kultury osobistej,
  • Doskonała organizacja pracy, samodzielność, umiejętność pracy pod presją czasu, rzetelność i gotowość do podejmowania nowych wyzwań zawodowych,
  • Bardzo dobra, praktyczna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.

Oferujemy:

  • Stanowisko, na którym można poznać kuchnię działania branży nieruchomości komercyjnych,
  • Doskonały pakiet świadczeń socjalnych,
  • Szkolenia i szanse do poszerzania swoich kompetencji,
  • Miłą atmosferę pracy. 


Aplikacje prosimy przesyłać za pomocą przycisku Aplikuj.


Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami!

bottom

Do zespołu administracji centrum handlowego w Factory Ursus szukamy kandydatów na stanowisko:

ASYSTENTA/TKI DS. ADMINISTRACYJNYCH
Miejsce pracy: Warszawa

Zakres obowiązków:

Wsparcie zespołu zarządzającego centrum handlowym we wszelkich pracach związanych z utrzymaniem centrum, obsługą administracyjną, kontaktami z firmami współpracującymi, w tym przede wszystkim:

  • Sporządzanie raportów, analiz (praca na danych finansowych), przygotowywanie profesjonalnych prezentacji,
  • Nadzór nad firmami świadczącymi usługi dla obiektu,
  • Koordynacja najemców – pozyskiwanie i weryfikacja danych, bieżące tematy operacyjne,
  • Kompleksowa organizacja pracy biura,
  • Obsługa klienta,
  • Koordynacja obiegu dokumentów finansowych oraz przygotowywanie rozliczeń.

Wymagania:

  • Doświadczenie na stanowisku związanym z organizacją biura oraz obsługą klienta,
  • Bardzo dobra, praktyczna znajomość Microsoft Office – doświadczenie w przygotowywaniu, zestawianiu i analizowaniu danych, umiejętność przygotowywania profesjonalnych prezentacji oraz formalnej korespondencji,
  • Doświadczenie w sektorze nieruchomości komercyjnych i/lub obsłudze najemców w obiektach komercyjnych będzie dodatkowym atutem,
  • Wykształcenie wyższe,
  • Wysoki poziom umiejętności komunikacyjnych i kultury osobistej,
  • Doskonała organizacja pracy, samodzielność, umiejętność pracy pod presją czasu, rzetelność i gotowość do podejmowania nowych wyzwań zawodowych,
  • Bardzo dobra, praktyczna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.

Oferujemy:

  • Stanowisko, na którym można poznać kuchnię działania branży nieruchomości komercyjnych,
  • Doskonały pakiet świadczeń socjalnych,
  • Szkolenia i szanse do poszerzania swoich kompetencji,
  • Miłą atmosferę pracy. 


Aplikacje prosimy przesyłać za pomocą przycisku Aplikuj.


Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami!

Ogłoszenie archiwalne