Vestor Corporate Finance Sp. z o.o.

Asystent/ka ds. Administracyjnych

Vestor Corporate Finance Sp. z o.o.O firmie

Vestor Corporate Finance Sp. z o.o.

aleja Jana Pawła II 22

Warszawa

Aktualnie poszukujemy pracownika na stanowisko:

ASYSTENT/KA DS. ADMINISTRACYJNYCH
Miejsce pracy: Warszawa

OPIS STANOWISKA:

  • Obsługa administracyjna recepcji
  • Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą
  • Koordynowanie obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji pomiędzy pozostałymi działami firmy
  • Weryfikacja dokumentów wpływających do firmy pod względem kompletności, poprawności i prawidłowości
  • Zapewnienie skutecznej komunikacji  wewnętrznej oraz zewnętrznej firmy
  • Organizacja i obsługa spotkań wewnętrznych oraz biznesowych, prowadzenie kalendarza spotkań
  • Wsparcie współpracowników w zakresie bieżących oraz nagłych spraw administracyjnych

WYMAGANIA:

  • Wymagane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku 
  • Znajomość języka angielskiego
  • Umiejętność organizacji pracy i koordynacji powierzonych zadań
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Wysokie umiejętności interpersonalne oraz wysoka kultura osobista
  • Sumienność, rzetelność, zaangażowanie, inicjatywa w działaniu
  • Praktyczna znajomość pakietu MS Office

OFERUJEMY:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Pracę w dynamicznym i ambitnym zespole
  • Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych
  • Pakiet benefitów

Aktualnie poszukujemy pracownika na stanowisko:

ASYSTENT/KA DS. ADMINISTRACYJNYCH

OPIS STANOWISKA:

  • Obsługa administracyjna recepcji
  • Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą
  • Koordynowanie obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji pomiędzy pozostałymi działami firmy
  • Weryfikacja dokumentów wpływających do firmy pod względem kompletności, poprawności i prawidłowości
  • Zapewnienie skutecznej komunikacji  wewnętrznej oraz zewnętrznej firmy
  • Organizacja i obsługa spotkań wewnętrznych oraz biznesowych, prowadzenie kalendarza spotkań
  • Wsparcie współpracowników w zakresie bieżących oraz nagłych spraw administracyjnych

WYMAGANIA:

  • Wymagane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku 
  • Znajomość języka angielskiego
  • Umiejętność organizacji pracy i koordynacji powierzonych zadań
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Wysokie umiejętności interpersonalne oraz wysoka kultura osobista
  • Sumienność, rzetelność, zaangażowanie, inicjatywa w działaniu
  • Praktyczna znajomość pakietu MS Office

OFERUJEMY:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Pracę w dynamicznym i ambitnym zespole
  • Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych
  • Pakiet benefitów

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy