Ta oferta pracy jest nieaktualna od 254 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Asystent/ka ds. administracyjnych

  • Wrocław, Karwiany (pow. wrocławski), dolnośląskie
  • Asystent
  • 05.03.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top
    Kapsch TrafficCom
    Asystent/ka ds. administracyjnych

    umowa na zastępstwo

    Miejsce pracy: Punkt Poboru Opłat Wrocław-Karwiany
    Kapsch TrafficCom jest międzynarodowym dostawcą wysokiej jakości inteligentnych systemów transportowych. Specjalizuje się w systemach poboru opłat w trybie free-flow, ważeniu pojazdów w ruchu oraz systemach zarządzania transportem zarówno w miastach, jak i poza nimi. Główna siedziba firmy znajduje się w Wiedniu, w Austrii, a biura spółek zależnych w 25 krajach na całym świecie.
    Jesteśmy dumni z naszej 125-letniej historii i wkładu, który nasi pracownicy wnieśli w zmienianie otaczającego nas świata.
    Kapsch Road Services Sp. z o.o. Oddział w Gliwicach jest firmą obsługująca manualny pobór opłat na odcinku autostrady A-4 Gliwice-Wrocław.

     

    Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę spraw administracyjnych i pracowniczych przy wsparciu i we współpracy z odpowiednimi działami.  

    Oferujemy

    • umowę o pracę
    • elastyczne godziny pracy
    • możliwości rozwoju i udziału w szkoleniach
    • bogaty pakiet świadczeń socjalnych (ZFŚS, opieka medyczna, dofinansowanie do wypoczynku, karty podarunkowe, ubezpieczenie na życie)
    • przyjazną atmosferę i pracę w młodym dynamicznym zespole

    Zakres obowiązków

    • realizacja procesu zakupów materiałów i wyposażenia
    • pomoc w administrowaniu majątkiem stałym
    • udział w administrowaniu flotą samochodów firmowych
    • zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentacji
    • współpraca z działem obsługi kadrowo-płacowej
    • udział w procesach rekrutacji pracowników
    • wprowadzanie i monitorowanie danych w systemie kadrowym
    • weryfikacja poprawności grafików czasu pracy (równoważny system czasu pracy)
      i dokumentów związanych z rozliczaniem czasu pracy
    • przygotowywanie raportów i zestawień zgodnie z wytycznymi kierownika działu

    Wymagania

    • wykształcenie co najmniej średnie
    • bardzo dobra znajomość MS Office (Word, Excel, Outlook)
    • podstawowa znajomość zagadnień z zakresu prawa pracy
    • dyskrecja oraz umiejętność pracy z danymi poufnymi
    • mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
    • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
    • dobra organizacja pracy, samodzielność oraz rzetelność w wykonywaniu powierzonych obowiązków
    • czynne prawo jazdy kat. B

    Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dn. 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami).