Asystent/ka ds. finansowo-administracyjnych

GlobalworthO firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna
  • Warszawa, mazowieckie

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Pełny etat
  • Asystent

Globalworth jest wiodącym graczem w sektorze nieruchomości, który swoją działalność koncentruje na Polsce i Rumunii, dwóch największych rynkach Europy Środkowo-Wschodniej (CEE).

 

Globalworth nabywa, rozwija i zarządza aktywami ze szczególnym uwzględnieniem obiektów biurowych. Cel firmy to stać się właścicielem pierwszego wyboru dla szerokiej i rosnącej społeczności najemców reprezentujących międzynarodowe organizacje, które działają w regionie CEE.

 

Portfel Globalworth o wartości około 3 mld euro jest zarządzany przez zespół ponad 200 specjalistów zlokalizowanych głównie w Warszawie i Bukareszcie.

 

W związku z naszym dynamicznym rozwojem, poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisku:

Asystent/ka ds. finansowo-administracyjnych [rekrutacja prowadzona online]

Zakres obowiązków:

  • Wsparcie administracyjne biura Hali Koszyki;
  • Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej;
  • Zamawianie materiałów i artykułów biurowych;
  • Dbanie o ciągłość umów z kontrahentami;
  • Praca w systemie SAP (wprowadzanie dokumentacji elektronicznej, generowanie faktur);
  • Przyjmowanie faktur i pilnowanie płatności;
  • Udział w obchodach Hali Koszyki;
  • Bieżące wsparcie całego zespołu Hali Koszyki w zakresie finansowym, administracyjnym oraz marketingowym.

Oczekiwania:

  • Minimum rok doświadczenia w pracy administracyjnej, lub dziale finansowym / księgowym;
  • Dyspozycyjność do pracy w pełnym wymiarze czasu pracy;
  • Mile widziane doświadczenie w branży nieruchomości:
  • Mile widziana znajomość systemu SAP Business One;
  • Znajomość języka angielskiego przynajmniej w stopniu komunikatywnym;
  • Chęć do nauki;
  • Komunikatywność;
  • Umiejętność pracy w zespole;
  • Dokładność;
  • Pozytywne podejście i otwartość na zmiany i nowe zadania.

Oferujemy:

  • Dowolną formę zatrudnienia;
  • Po okresie próbnym: pakiet prywatnej opieki medycznej Medicover i dofinansowanie karty MultiSport lub CityFit na poziomie 60%;
  • Biuro w centrum Warszawy.

Informujemy, że Administratorem danych jest GPRE Management sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Twardej 18, 00-105 Warszawa. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

Przesyłając swoją aplikację, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w Twojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez GPRE Management sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Twardej 18 zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922);

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy