Ta oferta pracy jest nieaktualna od 28 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Asystent/-ka ds. HR i Administracji

  • Wrocław, Bielany Wrocławskie (pow. wrocławski), dolnośląskie pokaż mapę
  • Asystent
  • 2019-03-25

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Aluwind Sp. z o.o.

    Aluwind Sp. z o.o. jest firmą specjalizującą się w produkcji mechanicznych innowacji oraz rozwiązań logistycznych dla klientów działających w branży wiatrowej, zarówno lądowej, jak i morskiej. Poprzez nasze nowoczesne zakłady produkcyjne, silne kompetencje techniczne, jak również stały nacisk na elastyczność i jakość, jesteśmy uznawani za profesjonalnego i niezawodnego partnera, który zapewnia swoim klientom najlepsze możliwie produkty i rozwiązania. Mamy ściśle określoną strategię rozwoju, której głównym założeniem jest stały rozwój kompetencji naszych pracowników, a także ciągłe doskonalenie procesów i procedur. Ponadto, Aluwind jest spółką zależną duńskiej grupy kapitałowej Alumeco.

    Asystent/-ka ds. HR i Administracji

    Miejsce pracy: Wrocław (okolice), Bielany Wrocławskie (pow. wrocławski)

    Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko: Asystenta/-tki ds. HR i Administracji. Głównym zadaniem na tym stanowisku jest wsparcie Działu Personalnego oraz Kadry Kierowniczej i pracowników firmy w bieżących zadaniach administracyjnych i HRowych.

    Zadania administracyjne:

    • prowadzenie spraw związanych z obsługą biura;
    • zarządzanie korespondencją przychodzą i wychodzącą (Poczta Polska, kurier);
    • przyjmowanie gości;
    • organizacja podróży służbowych i pomoc w rozliczaniu kosztów delegacji;
    • bieżąca współpraca z działem prawnym i księgowym;
    • organizowanie wyjść i wyjazdów integracyjno-szkoleniowych;
    • doraźne zadania organizacyjne.

    Zadania z obszaru HR:

    • współpraca w ramach procesów rekrutacyjnych, w tym publikowanie ogłoszeń o pracę, administrowanie aplikacjami, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych, korespondencja z kandydatami, planowanie wprowadzenia pracowników itp.;
    • obsługa akt pracowniczych, w tym przygotowanie umów o pracę oraz pozostałych dokumentów kadrowych;
    • rejestracja spraw personalnych i korespondencji w tych sprawach, w tym zmian wynagrodzeń i warunków zatrudnienia;
    • przygotowywanie programów i materiałów szkoleniowych, analiza ankiet poszkoleniowych;
    • zgłaszanie danych dotyczących godzin pracy i płac do Alumeco Service (lista płac);
    • zapewnianie aktualności uregulowań (w zakresie zasad pracy / wynagrodzeń / funduszu świadczeń socjalnych itp.);
    • sporządzanie opisów stanowisk pracy i zakresów obowiązków;
    • współpraca w ramach comiesięcznego przygotowywania kluczowych wskaźników efektywności (KPI) w obszarze HR;
    • kompetentne wsparcie dla dyrektora zakładu, kadry kierowniczej i pracowników;
    • aktualizacja schematów organizacyjnych;
    • zadania doraźne.

    Wykształcenie:

    • teoretyczne przygotowanie do pracy biurowej w zakresie zadań administracyjnych
      i kadrowych połączone z doświadczeniem w tym obszarze,
    • biegła znajomość języka angielskiego,
    • bardzo dobra znajomość programów MS Office (word, Excel, Power Point, Outook),
    • mile widziana znajomość Prawa Pracy,
    • obsługa urządzeń biurowych.

    Cechy osobowe i umiejętności:

    • duża samodzielność i proaktywność,
    • nastawienie na obsługę klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
    • gotowość do podejmowania odpowiedzialności na różnym poziomie organizacji,
    • dobre umiejętności komunikacyjne,
    • umiejętność udzielania konstruktywnej informacji zwrotnej,
    • dbałość o szczegóły, umiejętność kontrolowania zadań od początku do końca, z zachowaniem wysokiej jakości i przestrzeganiem terminów.

    Oferujemy

    • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w międzynarodowym, dynamicznym zespole pracującym w pełnym wymiarze godzin.
    • Bardzo dobre i komfortowe warunki pracy, przyjemną atmosferę pracy w nowopowstałym obiekcie przy wykorzystaniu najnowocześniejszych maszyn.
    • Niepowtarzalną okazję do wzięcia udziału w rozwijaniu odnoszącego sukcesy zakładu produkcyjnego położonego na Bielanach Wrocławskich w województwie dolnośląskim.
    • Pracę w firmie skupiającej się na ciągłych ulepszeniach i optymalizacjach zgodnie z naszymi wartościami.
    • Szkolenia w celu zapewnienia rozwoju kompetencji oraz podniesienia kwalifikacji naszych pracowników.
    • Atrakcyjne wynagrodzenie i benefity dopasowane do kwalifikacji i doświadczenia pracowników.
    • Prywatną opiekę medyczną, program MultiSport, Grupowe ubezpieczenie na życie, możliwość udziału w Kursie języka obcego, dodatkowe benefity z ZFŚS.

    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV klikając w przycisk aplikowania.

    Prosimy o zawarcie w CV klauzuli:

    1) Klauzula zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach obecnego procesu rekrutacji

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Aluwind Sp. z o.o. z siedzibą w Bielanach Wrocławskich moich danych osobowych podanych w dokumentach rekrutacyjnych (np. CV, list motywacyjny) oraz zebranych podczas ewentualnej rozmowy kwalifikacyjnej do celów rekrutacji w obecnym procesie rekrutacyjnym.

    Możesz wycofać zgodę w każdym momencie poprzez adres mailowy [email protected] Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

    2) Klauzula zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach przyszłych procesów rekrutacji

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Aluwind Sp. z o.o. z siedzibą w Bielanach Wrocławskich moich danych osobowych podanych w dokumentach rekrutacyjnych (np. CV, list motywacyjny) oraz zebranych podczas ewentualnej rozmowy kwalifikacyjnej do celów rekrutacji w przyszłych procesach rekrutacyjnych.

    Możesz wycofać zgodę w każdym momencie poprzez adres mailowy [email protected]Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.


    Klikając w przycisk „Aplikuj”, zgadzasz się na przetwarzanie przez Aluwind Sp. z  o.o. danych osobowych zawartych w Twoim zgłoszeniu rekrutacyjnym na stanowisko wskazane w ogłoszeniu o pracę (zgoda obejmuje dodatkowe dane osobowe, które nie zostały wskazane w Kodeksie pracy lub w innych przepisach prawa, np. Twoje zdjęcie, zainteresowania). Dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych przepisach prawa (m.in. Twoje imię, nazwisko, doświadczenie zawodowe, wykształcenie) przetwarzamy na podstawie przepisów prawa. Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach. Twoja zgoda jest dobrowolna i nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. Możesz ją cofnąć w każdym momencie, wysyłając e-mail na adres: [email protected] Cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przez Aluwind Sp. z o.o. przed cofnięciem zgody.

    Informujemy, że Administratorem danych jest Aluwind Sp. z o.o. z siedzibą w Bielanach Wrocławski przy ul. Logistycznej 8. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

    Możemy przetwarzać Twoje dane osobowe zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji. W tym celu będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi.

    Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę) do innego administratora danych. Masz także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

    Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj.