Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Asystent/-ka ds. kadrowo-księgowych

ROMI Sp. z o.o.

  • Działkowa 37
    Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat, Część etatu
  • Asystent

ROMI Sp. z o.o.

Działkowa 37

Warszawa

ROMI sp. z o.o. należy do najbardziej wyspecjalizowanych Dystrybutorów IT i firm elektroenergetycznych w Polsce. Główna siedziba naszej firmy mieści się w Warszawie natomiast oddziały handlowe zlokalizowane są w Krakowie, Lublinie i Bydgoszczy. Od początku działalności realizujemy model dystrybucji z wartością dodaną, której głównymi filarami są: ludzie, wiedza, wsparcie techniczne oraz realizacja projektów.

Asystent/-ka ds. kadrowo-księgowych

Zakres obowiązków

  • Sporządzanie dokumentów związanych z nawiązaniem oraz rozwiązaniem stosunku pracy,
  • Pomoc w naliczaniu wynagrodzeń z tytułu umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych,
  • Prowadzenie ewidencji czasu pracy, monitorowanie terminów szkoleń BHP oraz badań lekarskich, itp. 
  • Sporządzanie raportów na potrzeby własne,
  • Kontakt z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS),
  • Dekretacja i księgowanie faktur w systemie Enova 365
  • sprawdzanie poprawności danych na fakturach, wystawanie not korygujących,
  • sporządzanie sprawozdań dla celów statystycznych,
  • rozliczanie delegacji
  • prowadzenie windykacji należności
  • rozliczanie wydatków pracowników
  • udział w bieżących pracach wykonywanych przez zespół księgowości i kadr

Wymagania

  • Wykształcenie kierunkowe. Ostatnie lata studiów, preferowane kierunki: rachunkowość, finanse lub kierunki pokrewne
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku minimum rok
  • Praktyczną znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych oraz podatkowych,
  • Znajomość programu PŁATNIK,
  • Znajomość MS Excel,
  • Wysokie umiejętności analityczne i komunikacyjne,
  • Sumienność, rzetelności i dokładności w wykonaniu powierzonych obowiązków,
  • Dobra organizacja pracy własnej i samodzielność w wykonywaniu zadań
  • Znajomość programu ENOVA 365 będzie dodatkowym atutem

Oferujemy 

  • Stabilność zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
  • Wsparcie doświadczonego zespołu,
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Szeroki pakiet socjalny
  • Pracę pełną wyzwań w przyjaznym nowoczesnym zespole

Ogłoszenie archiwalne