Oferta pracy

Wszystkie informacje o przetwarzaniu danych osobowych w tej rekrutacji znajdziesz w formularzu aplikacyjnym, po kliknięciu w przycisk "Aplikuj Teraz".
LOYALTY POINT sp. z o.o.

Asystent/ka ds. kampanii CRM

LOYALTY POINT sp. z o.o.O firmie

  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • Ważna jeszcze 7 dni
    do: 16 maj 2021
  • Rekrutacja zdalna
  • umowa o dzieło, umowa zlecenie
  • pełny etat
  • asystent

Twój zakres obowiązków

  • koordynacja wykonania kampanii sms w systemie CRM

  • koordynacja realizacji kampanii w kanale print: współpraca z dostawcami/ lettershopem/ Pocztą Polską

  • przygotowywanie zestawień wyników kampanii

  • wsparcie zespołu w realizowanych projektach

Nasze wymagania

  • jesteś w trakcie studiów (mile widziani studenci 1-3 rok studiów zaocznych)

  • znasz MS Office (MS Excel, MS Power Point, MS Word)

  • cechują Cię doskonałe umiejętności komunikacyjne

  • znasz angielski w stopniu co najmniej komunikatywnym

  • chęć poznania branży, nastawienie na rozwój i nowe wyzwania

  • dobra organizacja pracy, staranność, zaangażowanie i odpowiedzialność

To oferujemy

  • umowa zlecenie lub umowa o dzieło

  • pracę w fajnym zespole

  • niezbędne narzędzia pracy

  • możliwość pracy zdalnej

  • udział w innowacyjnych projektach

  • ciągły rozwój w dynamicznie rozwijającej się firmie

  • elastyczny czas pracy

  • dostęp do platformy kursów online

  • prywatną opiekę medyczną

  • kartę benefit-multisport

  • pracę dla wiodącej marki retail’owej w segmencie Beauty w biurze Klienta na Powiślu

  • realny wpływ na rozwój firmy – wspólnie pracujemy, wspólnie ustalamy cele i je realizujemy po to by wspólnie cieszyć się z sukcesów, zauważamy wkład i z chęcią wynagradzamy zaangażowanie :)

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • spotkania integracyjne

  • brak dress code’u

LOYALTY POINT sp. z o.o.

W Loyalty Point stawiamy sobie za cel, by nasi Klienci mogli poznać swoich konsumentów i na bazie zebranej wiedzy traktować ich w sposób szczególny – im więcej wiemy, w tym bardziej dopasowany i precyzyjny sposób komunikujemy oferty naszych Klientów. Łączymy wypracowane przez lata umiejętności analityczne z pomysłami kreatywnymi, dzięki czemu wiemy, co konsumenci kupują i co ich do tego motywuje. Przekuwamy zdobytą wiedzę na działania praktyczne z korzyścią dla naszych Klientów i rozwoju ich biznesu.

Jesteśmy liderem i najczęściej nagradzaną firmą polskiego rynku programów lojalnościowych – zapewne każdego dnia masz kontakt z naszymi projektami w IKEA, Decathlon, Vision Express, SMYK, Continental, LG, Douglas i u ponad 30 innych fantastycznych Klientów.

Przewiń do profilu firmy