background

Niestety, nie wspieramy Twojej przeglądarki

Niestety nie wpieramy Twojej przeglądarki co może znacznie wpłynąć na poprawne ładowanie skryptów strony.

Logo Pracuj.pl

Asystent/ka ds. marketingowo-sprzedażowych

TPA PolandO firmie

TPA Poland

Przyokopowa 33

Wola

Warszawa

Sprawdź jak dojechać

Twój zakres obowiązków

  • zarządzanie bazą CRM, generowanie raportów sprzedaży i analizowanie danych klienckich
  • przygotowywanie i analizowanie okresowych raportów (np. działań marketingowo-sprzedażowych)
  • przygotowywanie newsletterów, alertów i dedykowanych kampanii mass-mailingowych w systemie do e-mail marketingu i analizowanie ich statystyk
  • badanie satysfakcji naszych klientów metodą NPS oraz wyciąganie wniosków z kwartalnych raportów
  • koordynowanie procesu dystrybucji zapytań ofertowych i uczestnictwo w przygotowywaniu ofert dla klientów przy współpracy z naszymi ekspertami (doradztwo podatkowe, biznesowe, prawne, outsourcing księgowości i płac)
  • koordynowanie działań naszych ekspertów z zakresu business development i rekomendowanie najlepszych praktyk w tym obszarze
  • publikowanie merytorycznych treści na firmowym blogu i w kanałach social media
  • wspieranie zespołu Marketingu w codziennych zadaniach

Nasze wymagania

  • posiadasz minimum roczne doświadczenie w firmie świadczącej usługi profesjonalne na podobnym stanowisku - warunek konieczny
  • jesteś osobą sumienną, konsekwentną, umiejącą wyciągać konstruktywne wnioski z raportów i zestawień (wymagana biegłość w Excelu)
  • odpowiedzialnie koordynujesz zadania i projekty, a stosowanie nieszablonowych rozwiązań to Twoja mocna strona
  • komunikacja w języku angielskim nie sprawia Ci żadnych problemów, a język biznesowy przekładasz bez przeszkód na poprawną polszczyznę

To oferujemy

  • STABILNOŚĆ I RENOMĘ. TPA w Polsce ma wysoką i stabilną pozycję wśród firm doradzających przedsiębiorstwom działającym w sektorze nieruchomości I budownictwa na polskim rynku. W roku 2022 kolejny raz z rzędu zostaliśmy mianowani jednym z liderów największych firm doradztwa podatkowego w publikacji Dziennika Gazety Prawnej.
  • ELASTYCZNE FORMY PRACY. Pracujemy w systemie hybrydowym (dyżury w biurze 2 dni w tygodniu). Bardzo cenimy sobie partnerskie relacje w zespole, oparte na szczerości i otwartości.
  • BUDŻET SZKOLENIOWY dający szansę na udział w kursach językowych i szkoleniach merytorycznych.
  • NOWOCZESNE NARZĘDZIA PRACY. Platforma grywalizacyjna, nakładka do Office ze wzorami merytorycznymi, nieodzowny Teams, Sharepoint czy dedykowane narzędzia IT.
  • Dostęp do Platformy MyBenefit (do wyboru: opieka medyczna w Allianz, karta Multisport, ubezpieczenie na życie, vouchery zakupowe).
  • Ponad 100 kursów w platformie e-learningowej m.in. w obszarach: MS Office, programowania, marketingu, zarządzania I szeroko pojętego rozwoju osobistego.

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • prywatna opieka medyczna
  • dofinansowanie nauki języków
  • dofinansowanie szkoleń i kursów
  • możliwość pracy zdalnej
  • elastyczny czas pracy
  • spotkania integracyjne
  • firmowa biblioteka
  • paczki świąteczne
  • program rekomendacji pracowników
  • inicjatywy dobroczynne

Etapy rekrutacji

1

selekcja aplikacji i rozmowa telefoniczna z działem HR

2

spotkanie online z przyszłą przełożoną

3

opcjonalnie do wykonania test językowy, z Excel, case study

4

każdy kandydat otrzyma informację zwrotną

Co nas wyróżnia?

  • Naszą misją jest zapewnienie klientom odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa i efektywności prowadzonej działalności .
  • Wizją jest myśl, że nie musimy być najwięksi, ale chcemy działać ​w gronie „dużych graczy” polskiego konsultingu​.
  • Kierujemy się wartościami takimi jak: ZAANGAŻOWANIE, WSPÓŁPRACA, ROZWÓJ I WZROST.
  • Stawiamy na pracę zespołową opartą na pozytywnych relacjach i otwartości.
  • Wspólnie budujemy zaangażowanie, które przyczynia się do profesjonalnego realizowania wszystkich projektów dla naszych klientów.
  • Wiemy, że rozwój jest ważny dlatego dzielimy się wiedzą wewnątrz organizacji. U nas możesz skorzystać z budżetu na szkolenia zewnętrzne oraz uzyskać dofinansowanie do kursów: zawodowych, egzaminów oraz studiów.

TPA Poland z Baker Tilly TPA i Baker Tilly Legal Poland to niemal 300 ekspertów w biurach w Warszawie, Poznaniu i Katowicach.

Zapewniamy międzynarodowym koncernom oraz dużym przedsiębiorstwom krajowym efektywne rozwiązania biznesowe z zakresu doradztwa podatkowego, outsourcingu księgowości i płac, doradztwa dla sektora nieruchomości, a także audytu i doradztwa biznesowego pod marką Baker Tilly TPA. Naturalnym uzupełnieniem naszych interdyscyplinarnych usług jest obsługa prawna, którą oferujemy pod marką Baker Tilly Legal Poland.

Jesteśmy częścią TPA Group, międzynarodowej grupy konsultingowej zatrudniającej ponad 1700 ekspertów

w 12 krajach Europy Środkowej i Południowo-Wschodniej.

Jako członek Baker Tilly International, jednej z 10 największych światowych firm zajmujących się doradztwem biznesowym i audytem, łączymy zalety zintegrowanej, interdyscyplinarnej obsługi „one-stop-shop” z lokalną ekspertyzą i zasięgiem międzynarodowej grupy doradczej.

TPA Poland, Baker Tilly TPA oraz Baker Tilly Legal Poland są jedynymi reprezentantami Baker Tilly International w Polsce.

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
01/06/22/Marketing/POZWAW

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Powiadamiaj mnie o podobnych ofertach

Asystent/ka ds. marketingowo-sprzedażowych, Przyokopowa 33, Wola, Warszawa