Oferta pracy

Asystent/ka ds. Marketingu

SMYK

  • Domaniewska 48, Warszawa
    Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • asystent
  • rekrutacja zdalna

SMYK

Domaniewska 48

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • Wsparcie w bieżącej obsłudze rynków zagranicznych (np. otwarcia nowych sklepów)

  • Dbałość o utrzymanie spójności w komunikacji marki SMYK i marek własnych na rynkach zagranicznych zgodnie z przyjętymi standardami

  • Wspomaganie Działu Marketingu w realizacji bieżących zadań

  • Wsparcie w tworzeniu i dystrybucji materiałów marketingowych i promocyjnych

  • Zapewnienie odpowiedniego przepływu informacji o promocjach między różnymi działami w centrali firmy, a sklepami

  • Przygotowywanie raportów z działań promocyjnych SMYKA

  • Wspieranie pracowników zespołu w wybranych projektach

Nasze wymagania

  • Minimum średnie wykształcenie lub w trakcie studiów zaocznych, preferowane kierunki: zarządzanie, marketing

  • Doświadczenie zdobyte na stażach lub praktykach w działach marketingu będzie dodatkowym atutem

  • Znajomość środowiska Windows (Word, Power Point, Excel)

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego

  • Zaangażowanie w wykonywane obowiązki

  • Dbałość o szczegóły

  • Samodzielność w działaniu

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • elastyczny czas pracy

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • spotkania integracyjne

  • firmowa biblioteka

  • kawa / herbata

  • strefa relaksu

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • paczki świąteczne

  • dofinansowanie dojazdów do pracy

  • inicjatywy dobroczynne

  • pilates, techniki relaksacji, fotele masujące

SMYK

SMYK S.A. jest niekwestionowanym liderem polskiego rynku sprzedaży detalicznej artykułów dziecięcych. Obecnie w skład Grupy SMYK wchodzi ponad 200 sklepów działających nie tylko w Polsce, ale także poza jej granicami. Firma odnosi sukcesy zarówno w prowadzeniu sklepów tradycyjnych, jak i sklepu internetowego, tworząc nowoczesną, zintegrowaną sieć kanałów dotarcia do klientów.

Przewiń do profilu firmy