Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Asystent/-ka ds. Obsługi Klientów (Customer Service - Supply Chain Commercial)

Ferrero Polska Commercial Sp. z o.o.

  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło 4 miesiące temu
  • umowa o pracę tymczasową
  • pełny etat
  • asystent
  • praca zdalna, praca hybrydowa
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

  • Sprawdzanie dostępności produktów z uwzględnieniem indywidualnych wymagań klienta w zakresie świeżości produktów oraz sposobu przygotowania towaru.

  • Przestrzeganie kontyngentów/przydziałów przeznaczonych dla poszczególnych klientów.

  • Przetwarzanie zleceń w systemie SAP.

  • Przesyłanie zleceń do Operatora Logistycznego w celu realizacji dostawy.

  • Potwierdzanie zamówień oraz awizowanie dostawy do Klienta.

  • Wprowadzanie zleceń do Systemu SAP.

  • Organizacja zwrotów/odbiorów od Klientów.

  • Współpraca z Działem Sprzedaży, Marketingu i Trade Marketingu & Rozwoju Biznesu.

  • Rozpatrywanie reklamacji dotyczących terminów dostawy, uszkodzeń w dostawie oraz rozbieżności w asortymencie.

  • Przygotowywanie raportów.

Nasze wymagania

  • Wykształcenie wyższe ekonomiczne/logistyczne.

  • Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w firmie międzynarodowej branży FMCG.

  • Zaawansowana znajomość środowiska MS Office.

  • Dodatkowym atutem będzie znajomość systemu SAP w szczególności moduł SD.

  • Język angielski w stopniu bardzo dobrym.

  • Precyzja w działaniu oraz proaktywność.

To oferujemy

  • Zdobywanie doświadczenia w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku FMCG mającej w ofercie wiele znanych marek (m.in. Nutella, Ferrero Rocher, Raffaello, Kinder, Tic Tac)

  • Możliwość rozwoju zawodowego w firmie o wysokich standardach, w otoczeniu profesjonalistów i przyjaznej atmosfery

  • Stabilne zatrudnienie

  • Pracę w zgranym i doświadczonym zespole służącym pomocą i otwartym na dzielenie się wiedzą

  • Umowę o pracę tymczasową z agencją tymczasową

Diversity and Inclusion

Ferrero dokłada wszelkich starań, aby budować zróżnicowaną i inkluzywną kulturę, w której wszyscy pracownicy czują się akceptowani i doceniani oraz mają takie same możliwości rozwoju. Wierzymy, że każdy z nas ma talent. Pielęgnując ciekawość i naturalne zdolności naszych pracowników, zapewniamy im, pokolenie po pokoleniu, środki do osiągania sukcesów osobistych i zawodowych, umożliwiając im stworzenie swojej ścieżki w Ferrero. Różnorodność naszych talentów jest tym, co czyni nasze środowisko pracy wielokulturowym, innowacyjnym i niezwykle satysfakcjonującym.

Nasz CSR

Jako firma rodzinna, wartości takie jak szacunek, uczciwość i innowacyjność są wbudowane w naszą kulturę od pokoleń. Nasz cel „Dbamy o lepsze” odzwierciedla te wartości i motywuje nas do podnoszenia naszych ambicji i realizacji naszych obietnic, aby wpłynąć na ludzi i planetę na lepsze.

Nasza strategia zrównoważonego rozwoju, którą realizujemy poprzez partnerstwa między regionami geograficznymi i branżami, inwestycje w technologię i certyfikaty, opiera się na czterech strategicznych filarach:

ZRÓWNOWAŻONE POZYSKIWANIE SUROWCÓW

Dzięki naszym programom wzmacniamy pozycję rolników na końcu łańcucha dostaw, zwiększając przejrzystość i chroniąc ich środowisko.

OCHRONA ŚRODOWISKA

Pracujemy nad zwiększeniem efektywności środowiskowej w naszych własnych operacjach, zmniejszeniem emisji i zwiększeniem obiegu zamkniętego naszych opakowań.

PROMOWANIE ODPOWIEDZIALNEJ KONSUMPCJI

Dbamy o odpowiedzialną konsumpcję naszych produktów. Staramy się oferować produkty najwyższej jakości i świeżości oraz zawsze staramy się komunikować w sposób odpowiedzialny.

PODMIOTOWE TRAKTOWANIE LUDZI

Pracujemy nad zapewnieniem zróżnicowanego, integracyjnego i satysfakcjonującego miejsca pracy, wzmacniając nasze społeczności i promując aktywny styl życia wśród młodzieży i ich rodzin.

Ferrero Polska Commercial Sp. z o.o.

Ferrero to firma rodzinna o prawdziwie innowacyjnym podejściu i międzynarodowych perspektywach, znana z kultowych marek, takich jak Nutella®, Tic Tac®, Ferrero Rocher®, Raffaello®, Kinder Bueno® i Kinder Surprise®. Wraz ze wzrostem popularności naszych marek rośnie również nasz ogólnoświatowy zasięg. Reprezentowana w 55 krajach, produktami sprzedawanymi w ponad 170 krajach, Grupa Ferrero jest kochana przez pokolenia na całym świecie. Sekret naszego globalnego sukcesu? Prawie 35 000 oddanych pracowników, którzy z troską i wysoką jakością tworzą firmę, kreują kariery i marki, z których jesteśmy dumni. Dołącz do nas, a możesz być jednym z nich.

Przewiń do profilu firmy