Ta oferta pracy jest nieaktualna od 387 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Asystent/-ka ds. Obsługi Pacjenta

  • Warszawa, mazowieckie
  • Asystent
  • 20.10.2017

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Asystent/-ka ds. Obsługi Pacjenta
    Miejsce pracy: Warszawa

    Zadania:

    • Bezpośrednia i telefoniczna obsługa Pacjentów;
    • Umawianie Pacjentów na badania i konsultacje specjalistyczne;
    • Nadzór nad dokumentacją medyczną;
    • Informowanie o usługach medycznych i cenniku,
    • Wprowadzanie do systemu i aktualizacja danych Pacjentów.

    Oczekiwania:

    • Wykształcenie średnie lub wyższe (mile widziane osoby w trakcie studiów zaocznych);
    • Preferowane doświadczenie w obsłudze Klienta;
    • Umiejętność obsługi komputera;
    • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym - jako atut;
    • Gotowość do pracy w systemie zmianowym;
    • Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole;
    • Wysoka kultura osobista, empatia, orientacja na klienta.

    Oferujemy:

    • Stabilną pracę w renomowanej firmie z branży usług medycznych;
    • Pracę w systemie zmianowym w oparciu o umowę zlecenie;
    • Możliwość odbycia szkoleń produktowych i z zakresu obsługi Klienta;
    • Udział w programie "Ścieżki rozwoju dla pracowników Działów Obsługi Pacjenta LUX MED";
    • Udział w projektach i konkursach prozdrowotnych, promujących zdrowy styl życia.

    Osoby zainteresowane naszą ofertą prosimy o przesłanie CV wraz z dołączoną klauzulą o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych.

    Administratorem danych osobowych jest LUX MED sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 21C. Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych. Uprzejmie informujemy, że: w procesie rekrutacji LUX MED sp. z o.o. postępuje zgodnie z przepisami prawa określonymi art. 22.1, par. 1. w Kodeksie pracy i prosi wyłącznie o przekazywanie danych osobowych określonych w przepisach prawnych, czyli: 1) imię (imiona) i nazwisko; 2) imiona rodziców; 3) datę urodzenia; 4) miejsce zamieszkania (adres do korespondencji); 5) wykształcenie; 6) przebieg dotychczasowego zatrudnienia. Każdy ma prawo dostępu do treści swoich danych, a w szczególności do ich poprawiania oraz usunięcia.