Adecco Poland Sp. z o.o.

Asystent/-ka ds. operacyjnych i wsparcia Klienta [rekrutacja prowadzona online lub telefonicznie]

Adecco Poland Sp. z o.o.O firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna
  • Dąbrowa Górnicza, śląskie

  • Ważna jeszcze miesiąc
    do: 11 maj 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Asystent
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.


Obecnie dla naszego Klienta - dystrybutora indywidualnych rozwiązań rur stalowych pilnie poszukujemy osoby gotowej podjąć pracę na stanowisku:

 
Asystent/-ka ds. operacyjnych i wsparcia Klienta
Miejsce pracy: Dąbrowa Górnicza
Nr ref.: 120320/SOS/MK

Zakres obowiązków:

  • Wykonywanie bieżących prac administracyjno-biurowych
  • Praca z dokumentami, ich bieżące opracowywanie i przygotowywanie
  • Tworzenie zleceń w systemie oraz wprowadzanie danych do systemu SAP
  • Prowadzenie archiwizacji dokumentów zgodnie z zasadami obowiązującymi w firmie
  • Przygotowywanie ofert handlowych na podstawie informacji otrzymanych z Działu Zakupów
  • Uczestnictwo w spotkaniach z klientami (wraz z osobą towarzyszącą np. kierownikiem)

Wymagania:

  • Doświadczenie na podobnym/zbliżonym stanowisku
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Umiejętność organizacji pracy własnej, systematyczność w działaniu
  • W dłuższej perspektywie gotowość do podróży służbowych (na terenie Polski)
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • Mile widziana znajomość programu SAP
  • Wykształcenie wyższe

Nasz Klient oferuje:

  • Stabilne i długofalowe zatrudnienie z możliwością dalszego rozwoju
  • Umowę o pracę, docelowo podpisywaną na czas nieokreślony
  • Pracę od poniedziałku do piątku, z możliwością jej rozpoczęcia między 6:30, a 9:00 rano
  • Wysoką kulturę pracy i przyjazną atmosferę
  • Wynagrodzenie - do ustalenia na kolejnych etapach rozmów, w zależności od doświadczenia kandydatów
  • Atrakcyjny pakiet socjalny: prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie, indywidualne konto emerytalne, karta Lunch (190 zł netto), premie świąteczne na Wielkanoc i Boże Narodzenie, wczasy pod gruszą
  • Premię kwartalną do 4000 PLN brutto



Oferta dotyczy pracy stałej.
Zatrudnienie bezpośrednio w firmie naszego Klienta.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.


Obecnie dla naszego Klienta - dystrybutora indywidualnych rozwiązań rur stalowych pilnie poszukujemy osoby gotowej podjąć pracę na stanowisku:

 
Asystent/-ka ds. operacyjnych i wsparcia KlientaNumer ref.: 120320/SOS/MK

Zakres obowiązków:

  • Wykonywanie bieżących prac administracyjno-biurowych
  • Praca z dokumentami, ich bieżące opracowywanie i przygotowywanie
  • Tworzenie zleceń w systemie oraz wprowadzanie danych do systemu SAP
  • Prowadzenie archiwizacji dokumentów zgodnie z zasadami obowiązującymi w firmie
  • Przygotowywanie ofert handlowych na podstawie informacji otrzymanych z Działu Zakupów
  • Uczestnictwo w spotkaniach z klientami (wraz z osobą towarzyszącą np. kierownikiem)

Wymagania:

  • Doświadczenie na podobnym/zbliżonym stanowisku
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Umiejętność organizacji pracy własnej, systematyczność w działaniu
  • W dłuższej perspektywie gotowość do podróży służbowych (na terenie Polski)
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • Mile widziana znajomość programu SAP
  • Wykształcenie wyższe

Nasz Klient oferuje:

  • Stabilne i długofalowe zatrudnienie z możliwością dalszego rozwoju
  • Umowę o pracę, docelowo podpisywaną na czas nieokreślony
  • Pracę od poniedziałku do piątku, z możliwością jej rozpoczęcia między 6:30, a 9:00 rano
  • Wysoką kulturę pracy i przyjazną atmosferę
  • Wynagrodzenie - do ustalenia na kolejnych etapach rozmów, w zależności od doświadczenia kandydatów
  • Atrakcyjny pakiet socjalny: prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie, indywidualne konto emerytalne, karta Lunch (190 zł netto), premie świąteczne na Wielkanoc i Boże Narodzenie, wczasy pod gruszą
  • Premię kwartalną do 4000 PLN brutto

Oferta dotyczy pracy stałej.
Zatrudnienie bezpośrednio w firmie naszego Klienta.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne