Ta oferta pracy jest nieaktualna od 9 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Asystent/ka ds. operacyjnych

  • Warszawa, mazowieckie
  • Asystent
  • 18.03.2019

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    BNP Paribas Real Estate jest wiodącą międzynarodową firmą działającą na rynku nieruchomości, która dostarcza klientom rozwiązania i usługi doradcze w zakresie zarządzania nieruchomościami, wynajmu powierzchni biurowych, handlowych i magazynowych, sprzedaży oraz zakupu nieruchomości komercyjnych, a także ich wycen. Firma jest obecna w 36 krajach. Działa poprzez sieć ponad 180 biur i zatrudnia ponad 5100 pracowników. BNP Paribas Real Estate jest częścią Grupy BNP Paribas. 

    Współpraca, otwartość na różnorodność oraz wiedza ekspercka to podstawowe filary naszego działania. W dobie zmieniającego się świata, my również stale się rozwijamy i szukamy usprawnień.

    To właśnie ludzie są podstawowym fundamentem naszej firmy. To dzięki nim osiągamy sukcesy, poszerzamy horyzonty i jesteśmy w stanie dopasować się do zmieniającego się świata nieruchomości komercyjnych.

    Chcesz być częścią naszej historii? Dowiedz się o nas więcej i zaaplikuj!

    Obecnie do zespołu odpowiedzialnego za zarządzanie obiektem handlowym Home Park Targówek poszukujemy osoby na stanowisko:

    Asystent/ka ds. operacyjnych
    Miejsce pracy: Warszawa

    Co możemy Ci zaoferować?

    • stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę
    • ciekawą pracę w międzynarodowej, wiodącej na rynku zarządzania nieruchomościami firmie
    • prywatną opiekę medyczną w Enel-med,
    • dofinansowanie do kafeterii benefitów (karta multisport, bilety do kina, bilety do teatru itp.)
    • zespołowe, sportowe aktywności - możliwość dołączenia do sekcji siatkarskiej lub piłkarskiej
    • nagrody za polecenia nowych pracowników w ramach programu referencyjnego
    • pracę przy interesującym projekcie – Home Park Targówek
    • możliwość rozwijania własnej wiedzy i kompetencji z zakresu zarządzania nieruchomościami

    Czego od Ciebie oczekujemy?

    • doświadczenia na podobnym stanowisku, mile widziane będzie doświadczenie w kontakcie z klientem
    • wysoko rozwiniętych umiejętności planowania i koordynowania pracy
    • bardzo dobrych umiejętności komunikacyjnych
    • odpowiedzialności oraz proaktywnej postawy
    • dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie
    • bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office
    • dokładności oraz sumienności przy realizowaniu zadań

    Czym będziesz się zajmować na tym stanowisku?

    • obsługą gości oraz połączeń telefonicznych
    • koordynowaniem prawidłowego obiegu dokumentów oraz korespondencji wychodzącej i przychodzącej
    • wsparciem Zarządcy Nieruchomości w realizacji działań operacyjnych
    • przygotowywaniem zestawień, raportów, umów oraz pism również w języku angielskim
    • wprowadzaniem danych do systemów księgowych
    • współpracą z działami operacyjnymi, działem technicznym i centralą firmy
    • bieżącą współpracą z najemcami i kontrahentami
    • wsparciem marketingu w realizacji założeń zgodnych ze strategią marketingową

    Do przesyłanej aplikacji prosimy dołączyć oświadczenie:

    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb aktualnych i przyszłych procesów rekrutacji prowadzonych przez BNP Paribas Real Estate Poland Sp. z o.o., zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. O ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 133, poz. 833)".