Ta oferta pracy jest nieaktualna od 6 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Asystent/ka ds. organizacji biura

  • Poznań, wielkopolskie pokaż mapę
  • Asystent
  • 17.01.2019

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Asystent/ka ds. organizacji biura
    Miejsce pracy: Poznań

    Do Twoich obowiązków należeć będzie:

    • Nadzór nad obiegiem faktur i dokumentów
    • Mailowy i telefoniczny kontakt z firmami partnerskimi
    • Dbanie o wyposażenie biura
    • Przygotowywanie miejsc pracy dla nowych pracowników
    • Rozwiązywanie bieżących problemów w funkcjonowaniu biura
    • Organizacja podróży służbowych

    Jeżeli jesteś osobą, która:

    • Dobrze radzi sobie z dokumentami, w tym fakturami,
    • Potrafi prowadzić jednocześnie szereg równorzędnych zadań,
    • Umie współpracować z ludźmi jest osobą asertywną,
    • Cechuje się otwartością i komunikatywnością,
    • Z chęcią podejmuje inicjatywę i jest zaradna/y,
    • Potrafi współpracować z różnymi działami przedsiębiorstwa,

    A dodatkowo:

    • Posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku
    • Jesteś studentem zaocznym (warunek nie jest konieczny)
    To prześlij nam swoje CV za pośrednictwem OLX i dołącz do XTM!

    Oferujemy:

    • Bardzo interesującą i odpowiedzialną pracę, która realnie wpłynie na rozwój firmy
    • Pracę w międzynarodowym środowisku, w przyjaznej atmosferze
    • Atrakcyjne wynagrodzenie
    • Pakiet benefitów: prywatne ubezpieczenie medyczne, kartę MultiSport, kurs języka angielskiego
    • Umowę na zasadach B2B lub umowy o dzieło (status studenta)

    Prosimy o zawarcie w CV następującej klauzuli:

     

    "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego oraz przyszłych procesów rekrutacji, zgodnie z rozporządzeniem UE dotyczącym przetwarzania danych osobowych (nr 2016/679, tzw. RODO) oraz ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych."

     

    Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE informujemy, że:

     

    - administratorem Pana/Pani danych osobowych jest XTM International Limited, Hedgerley Lane, SL9 8SY Gerrards Cross, e-mail: [email protected], tel. 61 654 91 54
    - Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia i rozstrzygnięcia rekrutacji na aplikowane przez Pana/Panią stanowisko oraz przeprowadzenia i rozstrzygnięcia przyszłych rekrutacji na aplikowane przez Pana/Panią stanowisko na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a, art. 9 ust.2 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE oraz na podstawie ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeks pracy
    - Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane tylko przez okres niezbędny do zrealizowania celu, w którym zostały przesłane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
    - odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa
    - posiada Pan/Pani prawo żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
      prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie kontaktując się z nami pod adresem [email protected] lub telefonicznie 61 654 91 54
    - ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na działania urzędu w zakresie ochrony danych osobowych
    - podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne