Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Asystent/-ka ds. prawno-organizacyjnych

Insignis Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A.O firmie

  • Królewska 18
    Warszawa, mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło 7 dni temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Asystent

Insignis Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A.

Królewska 18

Warszawa

Insignis TFI S.A. jest niezależnym towarzystwem funduszy inwestycyjnych, zarządzającym aktywami zamożnych krajowych inwestorów indywidualnych w ramach funduszu Insignis FIZ oraz częścią aktywów największego na świecie funduszu emerytalnego w ramach usługi asset management. Misją Insignis TFI S.A. jest stać się najlepszą instytucją zarządzania aktywami w Polsce, co ma się przejawiać wysokością i stabilnością osiąganych stóp zwrotu i satysfakcją klientów. Zespół Towarzystwa posiada ogromne doświadczenie inwestycyjne poparte wypracowanymi w przeszłości stopami zwrotu. Uczciwość i etyka zawodowa są dla Towarzystwa nadrzędnymi wartościami.

Asystent/-ka ds. prawno-organizacyjnych

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • bieżącą obsługę prawną Towarzystwa i funduszu we współpracy z kancelarią prawną - przygotowywanie projektów, uchwał organów i protokołowanie posiedzeń organów Towarzystwa, opracowywanie zmiany statutów Towarzystwa i funduszu, przygotowywanie projektów umów i aneksów;
  • wsparcie Zarządu Towarzystwa we wdrażaniu zaleceń z kontroli wewnętrznej i audytu wewnętrznego - opracowywanie projektów nowych i aktualizacja istniejących regulacji wewnętrznych we współpracy z innymi jednostkami organizacyjnymi;
  • realizacja zadań w ramach systemu ochrony danych osobowych - prowadzenie rejestrów i ewidencji, przygotowywanie i aktualizacja upoważnień, przeprowadzanie przeglądów regulacji wewnętrznych i dokumentów w systemie ochrony danych osobowych, organizowanie szkoleń wewnętrznych w zakresie ochrony danych osobowych, monitoring zmian prawnych oraz wytycznych Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
  • wsparcie Zarządu Towarzystwa przy współpracy z firmą audytorską podczas przeglądu i badania sprawozdań finansowych - wsparcie w przygotowywaniu i wysyłaniu materiałów, udzielanie odpowiedzi na bieżące pytania;
  • zastępstwo Kierownika ds. Administracyjnych w czynnościach kancelaryjnych na czas jego nieobecności.

Czego oczekujemy?

  • wykształcenia wyższego - preferowany kierunek: prawo,
  • rocznego lub dwuletniego doświadczenia w pracy w dziale prawnym spółki kapitałowej lub w kancelarii prawnej, doświadczenie w pracy w instytucji finansowej (TFI, domu maklerskim, banku) lub w kancelarii prawnej w obszarze rynków kapitałowych będzie dodatkowym atutem;
  • dobrej znajomości kodeksu spółek handlowych;
  • podstawowej znajomości regulacji prawnych i standardów rynkowych dotyczących sektora finansowego;
  • wysokiej kultury osobistej i komunikatywności;
  • zaangażowania w wykonywaniu zadań oraz chęci zdobywania wiedzy i doświadczenia;
  • dokładności i odpowiedzialności;
  • praktycznej znajomości pakietu MS Office.

Co oferujemy?

  • interesującą pracę w niewielkiej, ale prestiżowej organizacji;
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych;
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • przyjazną atmosferę pracy w kameralnym biurowcu w Śródmieściu Warszawy;
  • prywatną opiekę medyczną;
  • kartę sportową;
  • narzędzia pracy: laptop, telefon komórkowy.

Ogłoszenie archiwalne