Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Asystent/ka ds. procedur administracyjnych

Tacakiewicz sp. z o.o. Ferma Kresek sp.k.O firmie

  • Poznań, wielkopolskie

  • Ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Asystent
Tacakiewicz sp. z o.o. Ferma Kresek sp.k. to jedno z większych w Polsce biur projektowych, specjalizujące się w prowadzeniu procesów projektowych, koordynowaniu i nadzorowaniu procedur administracyjnych dla obiektów przemysłowych oraz użyteczności publicznej.

W związku z dynamicznym rozwojem firmy oraz dużą ilością interesujących projektów poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Asystent/ka ds. procedur administracyjnych

Opis stanowiska:

  • obsługa administracyjna projektów budowlanych związanych z danym zespołem projektowym polegająca na przygotowaniu, kompletowaniu i uzupełnianiu wniosków, kontaktach z urzędami i instytucjami, monitorowaniu postępowań administracyjnych związanych z prowadzonymi projektami,
  • jednodniowe wyjazdy służbowe w związku z obsługą administracyjną projektów w różne lokalizacje w Polsce.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe o profilu gospodarka przestrzenna, administracja bądź pokrewne,
  • podstawowa znajomość procedur formalno-prawnych związanych z tematyką budownictwa,
  • dobra znajomość środowiska MS Office,
  • czynne prawo jazdy kat. B,
  • znajomość języka angielskiego w stopniu minimum komunikatywnym,
  • elastyczność,
  • umiejętność analizy sytuacji i samodzielnego rozwiązywania problemów,
  • umiejętność współpracy w zespole oraz wysokie zdolności komunikacyjne.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie na pełen etat,
  • możliwość zdobycia doświadczenia i rozwoju zawodowego,
  • pracę w przyjaznym wielobranżowym zespole,
  • możliwość skorzystania z benefitów.

 

  • Multisport
  • Kursy językowe on place
  • Lunch dla pracowników (zupa)
  • Telefon służbowy
  • Imprezy oraz wyjazdy integracyjne
  • Dofinansowanie do kosztów opieki nad dziećmi w przedszkolu i żłobku
  • Świeże owoce, firmowa kawa oraz herbata
  • Elastyczny czas pracy
  • Prywatna opieka medyczna
Prosimy o przesłanie CV za pomocą przycisku Aplikuj.
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.

Przesyłając dokumenty aplikacyjne wyraża Pan/Pani zgodę na przetwarzanie danych osobowych w nich zawartych w związku z procesem rekrutacyjnym na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

 

W przypadku chęci udziału w przyszłych rekrutacjach prosimy o załączenie do przesłanych dokumentów klauzuli:

 

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym oraz dokumentach mu towarzyszących dla celów przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez spółkę Tacakiewicz sp. z o.o. Ferma Kresek sp.k.”

 

W związku z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, że administratorem danych osobowych jest spółka Tacakiewicz sp. z o.o. Ferma Kresek sp.k. z siedzibą w Poznaniu. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do wzięcia udziału w procesie rekrutacyjnym. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest Pani/Pana zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO) a w przypadku danych ujętych w art. 22 kodeksu pracy przepis prawa (art. 6 ust. 1 lit. b RODO). Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia bieżącego procesu rekrutacji, a jeśli wyrazi Pani/Pan na to zgodę, również w celu prowadzenia przyszłej rekrutacji. Przysługuje Pani/Panu, w zakresie wynikającym z przepisów prawa, prawo do dostępu do swoich danych oraz ich sprostowania, usunięcia, anonimizacji lub ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, a także prawo cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Niezależnie od powyższego przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Dostęp do danych będą mieć upoważnieni pracownicy i współpracownicy Administratora zaangażowani w proces rekrutacji. Dane będą przetwarzane przez okres 3 miesięcy, a w przypadku zgody na udział w przyszłych rekrutacjach przez okres 1 roku, chyba że wcześniej zostanie przez Panią/Pana cofnięta zgoda. Z uwagi na fakt przetwarzania danych w chmurze Office 365, Pani/Pana dane osobowe będą przekazywane do państw trzecich na podstawie umowy zawartej pomiędzy Administratorem a Microsoft, a także na podstawie wdrożonego przez Microsoft dokumentu nazwanego „Tarczą Prywatności”. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany.

 

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy