background

Niestety, nie wspieramy Twojej przeglądarki

Niestety nie wpieramy Twojej przeglądarki co może znacznie wpłynąć na poprawne ładowanie skryptów strony.

Logo Pracuj.pl

Asystent/-ka ds. Telefonicznej Obsługi Pacjenta

LUX MED Sp. z o.o.O firmie

  • Białystok, podlaskie
  • ogłoszenie wygasło 3 lata temu
  • umowa o pracę, umowa zlecenie
  • pełny etat
  • asystent

LUX MED Sp. z o.o.

Fabryczna 2A

Białystok

Sprawdź jak dojechać

Twój zakres obowiązków

  • telefoniczna obsługa Pacjentów Grupy LUX MED;
  • obsługa połączeń przychodzących oraz udzielanie odpowiedzi na zapytania Pacjentów Grupy LUX MED;
  • umawianie Pacjentów na konsultacje lekarskie, badania laboratoryjne, wizyty i usługi stomatologiczne oraz badania diagnostyczne;
  • informowanie Pacjentów/Klientów o usługach i cennikach oraz pomoc w wyborze terminu wizyty.

Nasze wymagania

  • komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktu w rozmowie telefonicznej;
  • życzliwość i nastawienie na potrzeby Pacjentów;
  • umiejętność szybkiego uczenia się i chęć rozwoju zawodowego;
  • gotowość do pracy w systemie zmianowym;
  • dyspozycyjność do pracy min. 80 godzin w miesiącu;
  • umiejętność obsługi komputera.

Mile widziane

  • doświadczenie w telefonicznej lub bezpośredniej obsłudze Klienta/sprzedaży;
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego, ukraińskiego lub rosyjskiego, pozwalająca na obsługę Pacjentów w tych językach.

To oferujemy

  • stabilne zatrudnienie w firmie będącej liderem prywatnych usług medycznych w Polsce;
  • różnorodne formy współpracy;
  • system wynagrodzenia oparty o stałą stawkę oraz motywacyjny system premiowania;
  • elastyczny grafik dostosowany do Twoich potrzeb - możliwość wyboru zmian 4, 6, 8, 10 lub 12 godzinnych w zależności od zespołu;
  • szkolenie przygotowujące do pracy - nauczymy Cię podstaw i podzielimy się wiedzą;
  • dobrą atmosferę, pozytywne podejście oraz wzajemny szacunek - poznasz świetnych ludzi i staniesz się częścią zgranej załogi;
  • zapewniamy bezpieczne i zdrowe warunki pracy w nowoczesnym oraz komfortowym biurze.
  • benefity pozapłacowe m.in.: opieka medyczna, możliwość nauki języka angielskiego, ubezpieczenie na życie i karta sportowa na preferencyjnych warunkach;
  • udział w projektach i konkursach prozdrowotnych, promujących zdrowy styl życia.

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • prywatna opieka medyczna
  • dofinansowanie nauki języków
  • ubezpieczenie na życie
  • zniżki na firmowe produkty i usługi
  • brak dress code’u

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Powiadamiaj mnie o podobnych ofertach

Asystent/-ka ds. Telefonicznej Obsługi Pacjenta, Fabryczna 2A, Białystok