TUiR WARTA S.A.

Asystent/ka ds. wsparcia sprzedaży ubezpieczeń flotowych

TUiR WARTA S.A.O firmie

  • Gdynia, pomorskie

  • Ogłoszenie wygasło 21 dni temu
  • Umowa zlecenie
  • Pełny etat
  • Asystent


Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Asystent/ka ds. wsparcia sprzedaży ubezpieczeń flotowych
Miejsce pracy: Gdynia
Nr ref.: AWSUF/ZS/12/19

Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie:
  • wsparcie Zespołu Negocjatorów w zakresie obsługi posprzedażowej ubezpieczeń flot komunikacyjnych,
  • wystawianie dokumentów umów ubezpieczeniowych,
  • weryfikacja poprawności i komletności dokumentów,archiwizacja dokumentów.
Nasze oczekiwania:
  • wykształcenie średnie lub w trakcie studiów,
  • mile widziane doświadczenie w pracy administracyjno-biurowej,
  • doświadczenie w branży ubezpieczeniowej będzie dodatkowym atutem,
  • dobra znajomość pakietu MS Office,
  • dobra organizacja pracy, samodzielność w działaniu,
  • zdolności analityczne, 
  • rozwinięte umiejętności komunikacyjne i interpersonalne,
  • proaktywna postawa biznesowa, orientacja na cel,
  • gotowość do podjęcia współpracy na umowę zlecenie.
Zainteresowanym współpracą oferujemy:
  • współpracę w ramach umowy zlecenia w pełnym wymiarze godzin,
  • pracę w renomowanej, dynamicznie rozwijającej się firmie wchodzącej w skład jednej z największych międzynarodowych grup ubezpieczeniowo-finansowych,
  • interesującą pracę w zgranym zespole,
  • możliwość zdobywania nowej wiedzy i poszerzania kompetencji.


Dołącz do nas!

ZAINTERESOWANE OSOBY PROSIMY O WYSŁANIE CV
ZA POMOCĄ PRZYCISKU "Aplikuj teraz"

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

 
Asystent/ka ds. wsparcia sprzedaży ubezpieczeń flotowychNumer ref.: AWSUF/ZS/12/19
  • wsparcie Zespołu Negocjatorów w zakresie obsługi posprzedażowej ubezpieczeń flot komunikacyjnych,
  • wystawianie dokumentów umów ubezpieczeniowych,
  • weryfikacja poprawności i komletności dokumentów,archiwizacja dokumentów.
  • wykształcenie średnie lub w trakcie studiów,
  • mile widziane doświadczenie w pracy administracyjno-biurowej,
  • doświadczenie w branży ubezpieczeniowej będzie dodatkowym atutem,
  • dobra znajomość pakietu MS Office,
  • dobra organizacja pracy, samodzielność w działaniu,
  • zdolności analityczne, 
  • rozwinięte umiejętności komunikacyjne i interpersonalne,
  • proaktywna postawa biznesowa, orientacja na cel,
  • gotowość do podjęcia współpracy na umowę zlecenie.
  • współpracę w ramach umowy zlecenia w pełnym wymiarze godzin,
  • pracę w renomowanej, dynamicznie rozwijającej się firmie wchodzącej w skład jednej z największych międzynarodowych grup ubezpieczeniowo-finansowych,
  • interesującą pracę w zgranym zespole,
  • możliwość zdobywania nowej wiedzy i poszerzania kompetencji.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy