Oferta pracy

Asystent/ka ds. Wsparcia Sprzedaży w Dziale Serwisu

Jungheinrich Polska Sp. z o.o. O firmie

  • Piekary Śląskie, śląskie

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Asystent
Na pewno byłeś w sklepie, w którym przewożone były towary naszymi wózkami widłowymi. My znamy te urządzenia od podszewki. Sprzedajemy, wynajmujemy i serwisujemy - od małych ręcznych wózków paletowych przez akumulatorowe, spalinowe po wózki wysokiego składowania z masztem wysuwnym. Poza wózkami widłowymi oferujemy najwyższej klasy regały magazynowe, oprogramowanie, wyposażenie magazynu - słowem wszystko, co jest potrzebne w nowoczesnym magazynie.

Zapraszamy do aplikowania na stanowisko:

Asystent/ka ds. Wsparcia Sprzedaży w Dziale Serwisu

Numer ref.: Miejsce pracy: Piekary Śląskie

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Przygotowywanie dokumentów ofert o współpracy serwisowej (FS lub UK, bateryjne) oraz umów serwisowych dla Szefa Serwisu.
  • Zlecenie wprowadzenia podpisanych umów do SAP oraz archiwizacja umów.
  • Nawiązywanie współpracy serwisowej z Klientami.
  • Opracowywanie listy nowych wózków.
  • Wprowadzanie Klientów serwisowych do SAP-a.
  • Prowadzenie statystyk sprzedaży Szefa Serwisu oraz statystyk ofert serwisowych.
  • Wprowadzenie ofert do SAP-a wraz z wyliczeniem potencjalnego obrotu.
  • Telefoniczne umawianie spotkań dla Szef Serwisu.

W zamian za swoje zaangażowanie otrzymasz:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • Ciekawą pracę w dynamicznym środowisku z teamem odnoszącym sukcesy.
  • Przejrzyste zasady wynagrodzenia.
  • Dobrą atmosferę pracy w przyjaznym i otwartym zespole.
  • Profesjonalne szkolenia wdrażające i wsparcie merytoryczne.
  • Możliwość rozwoju poprzez system szkoleń.
  • Pakiet socjalny (m.in. opiekę medyczną, ubezpieczenie grupowe i inne).

Ogłoszenie archiwalne