Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Asystent/ka Dyrektora Centrum Handlowego

Gemini Holding Sp. z o. o.

  • Tychy

    Tychy, śląskie
  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • asystent

Twój zakres obowiązków

  • Koordynacja i obsługa spraw administracyjnych biura

  • Obsługa korespondencji, faktur, tworzenie pism i komunikatów

  • Realizacja zadań administracyjno-finansowych, sporządzanie raportów

  • Bieżący kontakt z najemcami i innymi kontrahentami centrum handlowego

  • Koordynacja kalendarza spotkań przełożonego, organizacja spotkań firmowych

  • Pomoc w wykonywaniu zadań dyrektorowi ds. marketingu oraz dyrektorowi ds. technicznych

  • Praca z umowami najmu (tworzenie aneksów, weryfikacja zapisów umów)

  • Inne zadania wynikające z bieżących projektów i zadań realizowanych w firmie

Nasze wymagania

  • Wykształcenie wyższe

  • Doświadczenie w pracy administracyjnej praktyczna znajomość obsługi komputera i MS Office, w tym bardzo dobra znajomość Excela

  • Umiejętność obsługi urządzeń biurowych

  • Bardzo dobra organizacja czasu pracy

  • Dyspozycyjność i samodzielność

  • Wysoka kultura osobista

  • Znajomość j. angielskiego będzie dodatkowym atutem

To oferujemy

  • Możliwość zdobycia doświadczenia w dziedzinie zarządzania nieruchomościami komercyjnymi

  • Ciekawą, samodzielną i pełną wyzwań pracę

  • Pracę w finansowo stabilnej firmie

  • Dobre warunki i narzędzia pracy

  • Dodatkowe benefity: ubezpieczenia grupowe, opieka medyczna, dofinansowanie zajęć sportowych