Ta oferta pracy jest nieaktualna od 366 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Asystent/-ka Dyrektora Centrum Handlowego

  • Janki (pow. pruszkowski), Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Asystent
  • 21.03.2017

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    BNP Paribas Real Estate jest wiodącą, międzynarodową firmą działającą na rynku nieruchomości. Oferuje swoim klientom szeroki zakres usług, który obejmuje cały cykl życia nieruchomości: property development, transaction, consulting, valuation, property management i investment management.

    BNP Paribas Real Estate posiada doskonałą znajomość lokalnych rynków i globalną ekspertyzę. Firma jest obecna w 36 krajach. Działa poprzez sieć ponad 180 biur i zatrudnia ponad 3900 pracowników. BNP Paribas Real Estate jest częścią Grupy BNP Paribas.
    Asystent/-ka Dyrektora Centrum Handlowego
    Miejsce pracy: Warszawa, Janki (pow. pruszkowski)

    Wymagania

    • Wykształcenie min. średnie (wyższe będzie dodatkowym atutem)
    • Minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku
    • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
    • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
    • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
    • Zaangażowanie i inicjatywa w działaniu
    • Wysoko rozwinięte umiejętności planowania i organizowania pracy
    • Wysoka kultura osobista i pogodne usposobienie

    Zakres obowiązków

    • Obsługa gości oraz połączeń telefonicznych
    • Koordynowanie prawidłowego obiegu dokumentów
    • Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej
    • Przygotowywanie raportów, sprawozdań, zestawień
    • Pomoc w zakresie tworzenia biuletynu dla najemców, zbierania ankiet od najemców, dystrybucji materiałów reklamowych
    • Zaopatrywanie biura w artykuły spożywcze, środki czystości oraz materiały biurowe
    • Wprowadzanie informacji na stronę internową Centrum Handlowego
    • Bieżące wsparcie pracy Dyrektora Centrum Handlowego

     Oferujemy:

    • Ciekawą i pełną wyzwań pracę w międzynarodowej, realizującej duże projekty na rynku zarządzania nieruchomościami firmie
    • Możliwość rozwijania własnej wiedzy i kompetencji
    • Prywatną opiekę medyczną
    • Dofinansowanie do kafeterii benefitów
    Do przesyłanej aplikacji prosimy dołączyć oświadczenie:
    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. O ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 133, poz. 833)".