Ta oferta pracy jest nieaktualna od 15 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Asystent/ka Dyrektora Departamentu Informatyki

  • Warszawa, mazowieckie
  • Asystent
  • 10.01.2019

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top
    Nasza firma od ponad 25 lat realizuje kompleksowe usługi rekrutacyjne i doradcze dla biznesu. Koncentrujemy się na rekrutacji top managmentu, managerów i kluczowych specjalistów dla najważniejszych obszarów rynku. Wspieramy naszych Klientów w zakresie oceny kompetencji i potencjału pracowników, w obszarze outplacementu, opracowujemy programy rozwojowe i prowadzimy szkolenia skierowane do branży HR. W swojej ofercie mamy także usługi z zakresu Employer Brandingu, w tym międzynarodowe projekty jak Global Management Challenge i Enactus. Nasze biura znajdują się w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie i Poznaniu.

    Obecnie do projektów rekrutacyjnych z branży energetycznej poszukujemy kandydatów/kandydatek do pracy na stanowisko:

    Asystent/ka Dyrektora Departamentu Informatyki 

    Miejsce pracy: Warszawa
    LB/ADDT/0119
     line

    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

    • wsparcie Dyrektora Departamentu w bieżących zadaniach,
    • zarządzanie kalendarzem spotkań,
    • organizowanie i obsługę spotkań zewnętrznych i wewnętrznych, w tym międzynarodowych,
    • przygotowywanie pism, prezentacji, dokumentów i zestawień na potrzeby przełożonego,
    • prowadzenie ewidencji korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
    • udział w organizowaniu wydarzeń, konferencji oraz szkoleń realizowanych przez Departament,
    • dbanie o sprawny przepływ informacji i dokumentacji pomiędzy przełożonym a pozostałymi działami firmy,
    • organizację i rozliczanie wyjazdów służbowych,
    • klasyfikację i archiwizację dokumentów,
    • koordynację współpracy z podwładnymi,
    • wsparcie obsługi administracyjnej Departamentu, np. koordynacja planu urlopów pracowników.

    Oczekiwania wobec Kandydatów:

    • min. 2 lata doświadczenia w pracy na stanowisku podobnym stanowisku,
    • bardzo dobra znajomość j. angielskiego,
    • bardzo dobre umiejętności w zakresie komunikacji werbalnej i pisemnej,
    • sumienność, zaangażowanie, rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań,
    • samodzielność w działaniu oraz bardzo dobra organizacja pracy własnej,
    • wysoka kultura osobista,
    • znajomość pakietu MS Office.

    Nasz Klient oferuje:

    • atrakcyjne i stabilne warunki zatrudnienia,
    • rozwój zawodowy w firmie o wieloletniej, ugruntowanej pozycji na rynku,
    • współpracę z profesjonalnym oraz zgranym zespołem,
    • pakiet benefitów pozapłacowych (opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, dofinansowanie do posiłków).

    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
    Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami.

    Aby aplikować na powyższe ogłoszenie niezbędna jest rejestracja on-line w Bazie BIGRAM po wyrażeniu odpowiednich zgód. Proszę zapoznać się z naszą Polityką Prywatności.
    bottom