Oferta pracy
Warszawa
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Asystent/ka Dyrektora Generalnego

WorkStreet Sp. z o.o.

  • Warszawa, mazowieckie

  • ważna jeszcze 19 dni
    do: 05 lis 2021
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)
  • rekrutacja zdalna
logo

Dla naszego klienta- firmy z branży FMCG (alkohole mocne) szukamy osoby na stanowisko:

Asystent/ka Dyrektora Generalnego

Miejsce pracy: Warszawa

Jako PA do GM osoba odpowiedzialna będzie za wspieranie Zespołu Liderów - zarządzanie ich kalendarzami, organizowanie podróży i rozliczanie wydatków dla Dyrektora Generalnego i innych liderów. Dodatkowo rolą tej osoby będzie organizowanie spotkań, przygotowywanie agendy i sporządzanie protokołów.

O KANDYDACIE

Posiadanie umiejętności wykonywania wielu zadań w dynamicznym środowisku i pracy przy ograniczonym nadzorze. Doskonałe umiejętności organizacyjne, umożliwiające realizację wielu projektów z zachowaniem dbałości o szczegóły. Dobry komunikator, gracz zespołowy, z dobrymi umiejętnościami interpersonalnymi, potrafiący radzić sobie z kwestiami poufnymi, jeśli się pojawią. Pozytywna i nieustraszona postawa.

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • Planowanie i prowadzenie kalendarza Zarządu; zapewnienie obsługi
    i kalendarza Zespołowi Kierowniczemu.
  • Koordynację i organizację podróży dla Zarządu
  • Planowanie i zarządzanie spotkaniami Zespołu Liderów (przygotowanie i rozsyłanie agendy spotkania, planowanie spotkań, przygotowanie miejsca spotkania, sporządzanie protokołu spotkania, opracowanie go i dystrybucja).
  • Przygotowywanie rutynowej korespondencji i memorandów dla Zespołu Liderów.
  • Przygotowywanie raportów wydatków członków Zarządu przy wykorzystaniu specjalistycznej platformy.
  • Tworzenie i zarządzanie zamówieniami/zakupami (PO). Monitorowanie budżetu i otrzymanych faktury, potwierdzanie odbiór towaru.
  • Pomoc w prezentacjach i raportach.
  • Prowadzenie projektów w wyznaczonych obszarach odpowiedzialności.
  • W razie potrzeby odpowiadanie i rozwiązywanie innych próśb i zapytań członków Zarządu

WYMAGANIA:

  • Doświadczenie w administracji, w szczególności w roli Personal Assistant min. 3 lata.
  • Sprawność obsługi komputera w środowisku MS Office (PowerPoint, Word, Excel, Outlook).
  • Bardzo dobry poziom języka angielskiego – obowiązkowy, preferowany ojczysty poziom języka polskiego.
  • Doświadczenie w dystrybucji komunikacji wewnętrznej / doskonałe umiejętności komunikacji ustnej i pisemnej.
  • Wybitne umiejętności organizacyjne, koordynacyjne i zarządzania czasem.
  • Doświadczenie w pracy z kierownictwem najwyższego szczebla.
  • Umiejętność obsługi wielu zadań i projektów ze skrupulatną dbałością o szczegóły.
  • Pozsiadanie cech gracza zespołowego, z dobrymi umiejętnościami interpersonalnymi.
  • Proaktywność, chęć ciągłego doskonalenia i uczenia się.
  • Umiejętność pracy niezależnej i w ramach organizacji macierzystej.
  • Doskonałe umiejętności w zakresie partnerstwa biznesowego i umiejętność budowania trwałych relacji z zarówno wewnętrznie, jak i zewnętrznie.
  • Umiejętność radzenia sobie z poufnymi sprawami i zachowania dyskrecji.
  • Prawdziwe zainteresowanie produktami firmy i wiara, że ​​Konsumenci są w centrum wszystkiego, co robimy.

OFERUJEMY:

  • Umowa o pracę.
  • Pracę nad ciekawymi projektami.
  • Praca w dynamicznie rozwijającej się organizacji.
  • Przyjazne, międzynarodowe środowisko pracy.
  • Szkolenia i możliwości rozwoju.
  • Przyjazna rodzinna atmosfera pracy w dynamicznym zespole.
  • Sklep pracowniczy.

Zainteresowane osoby prosimy przesłanie swojej aplikacji.

Prosimy o umieszczenie w Paostwa dokumentach aplikacyjnych następującej klauzuli :

„Niniejszym wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w moim CV oraz w korespondencji elektronicznej/papierowej z przedstawicielem firmy WORKSTREET Sp. z o.o. do celów związanych z procesami rekrutacyjnymi prowadzonymi teraz oraz w przyszłości przez Workstreet Sp. z o.o. zgodnie z Ustawą z dnia 24 maj 2018 roku o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000 treśd jednolita). Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych innym podmiotom tj. potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesami rekrutacyjnymi prowadzonymi przez Workstreet Sp. z o.o. Przysługuje mi prawo dostępu do moich danych i ich poprawiania. Powyższa zgoda obejmuje wszystkie zapisy polityki prywatności zawartej na stronie internetowej firmy WORKSTREET Sp. z o.o – www.workstreet.pl

Dla naszego klienta- firmy z branży FMCG (alkohole mocne) szukamy osoby na stanowisko:

Asystent/ka Dyrektora Generalnego
Numer ref.: Warszawa

Jako PA do GM osoba odpowiedzialna będzie za wspieranie Zespołu Liderów - zarządzanie ich kalendarzami, organizowanie podróży i rozliczanie wydatków dla Dyrektora Generalnego i innych liderów. Dodatkowo rolą tej osoby będzie organizowanie spotkań, przygotowywanie agendy i sporządzanie protokołów.

O KANDYDACIE

Posiadanie umiejętności wykonywania wielu zadań w dynamicznym środowisku i pracy przy ograniczonym nadzorze. Doskonałe umiejętności organizacyjne, umożliwiające realizację wielu projektów z zachowaniem dbałości o szczegóły. Dobry komunikator, gracz zespołowy, z dobrymi umiejętnościami interpersonalnymi, potrafiący radzić sobie z kwestiami poufnymi, jeśli się pojawią. Pozytywna i nieustraszona postawa.

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • Planowanie i prowadzenie kalendarza Zarządu; zapewnienie obsługi
    i kalendarza Zespołowi Kierowniczemu.
  • Koordynację i organizację podróży dla Zarządu
  • Planowanie i zarządzanie spotkaniami Zespołu Liderów (przygotowanie i rozsyłanie agendy spotkania, planowanie spotkań, przygotowanie miejsca spotkania, sporządzanie protokołu spotkania, opracowanie go i dystrybucja).
  • Przygotowywanie rutynowej korespondencji i memorandów dla Zespołu Liderów.
  • Przygotowywanie raportów wydatków członków Zarządu przy wykorzystaniu specjalistycznej platformy.
  • Tworzenie i zarządzanie zamówieniami/zakupami (PO). Monitorowanie budżetu i otrzymanych faktury, potwierdzanie odbiór towaru.
  • Pomoc w prezentacjach i raportach.
  • Prowadzenie projektów w wyznaczonych obszarach odpowiedzialności.
  • W razie potrzeby odpowiadanie i rozwiązywanie innych próśb i zapytań członków Zarządu

WYMAGANIA:

  • Doświadczenie w administracji, w szczególności w roli Personal Assistant min. 3 lata.
  • Sprawność obsługi komputera w środowisku MS Office (PowerPoint, Word, Excel, Outlook).
  • Bardzo dobry poziom języka angielskiego – obowiązkowy, preferowany ojczysty poziom języka polskiego.
  • Doświadczenie w dystrybucji komunikacji wewnętrznej / doskonałe umiejętności komunikacji ustnej i pisemnej.
  • Wybitne umiejętności organizacyjne, koordynacyjne i zarządzania czasem.
  • Doświadczenie w pracy z kierownictwem najwyższego szczebla.
  • Umiejętność obsługi wielu zadań i projektów ze skrupulatną dbałością o szczegóły.
  • Pozsiadanie cech gracza zespołowego, z dobrymi umiejętnościami interpersonalnymi.
  • Proaktywność, chęć ciągłego doskonalenia i uczenia się.
  • Umiejętność pracy niezależnej i w ramach organizacji macierzystej.
  • Doskonałe umiejętności w zakresie partnerstwa biznesowego i umiejętność budowania trwałych relacji z zarówno wewnętrznie, jak i zewnętrznie.
  • Umiejętność radzenia sobie z poufnymi sprawami i zachowania dyskrecji.
  • Prawdziwe zainteresowanie produktami firmy i wiara, że ​​Konsumenci są w centrum wszystkiego, co robimy.

OFERUJEMY:

  • Umowa o pracę.
  • Pracę nad ciekawymi projektami.
  • Praca w dynamicznie rozwijającej się organizacji.
  • Przyjazne, międzynarodowe środowisko pracy.
  • Szkolenia i możliwości rozwoju.
  • Przyjazna rodzinna atmosfera pracy w dynamicznym zespole.
  • Sklep pracowniczy.

Zainteresowane osoby prosimy przesłanie swojej aplikacji.

Prosimy o umieszczenie w Paostwa dokumentach aplikacyjnych następującej klauzuli :

„Niniejszym wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w moim CV oraz w korespondencji elektronicznej/papierowej z przedstawicielem firmy WORKSTREET Sp. z o.o. do celów związanych z procesami rekrutacyjnymi prowadzonymi teraz oraz w przyszłości przez Workstreet Sp. z o.o. zgodnie z Ustawą z dnia 24 maj 2018 roku o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000 treśd jednolita). Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych innym podmiotom tj. potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesami rekrutacyjnymi prowadzonymi przez Workstreet Sp. z o.o. Przysługuje mi prawo dostępu do moich danych i ich poprawiania. Powyższa zgoda obejmuje wszystkie zapisy polityki prywatności zawartej na stronie internetowej firmy WORKSTREET Sp. z o.o – www.workstreet.pl

Ogłoszenie archiwalne