Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Asystent/ka Dyrektora hotelu

HOTEL GROMADA CENTRUM Sp. z o.o. SKA

  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło ponad miesiąc temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • asystent
  • praca stacjonarna

Twój zakres obowiązków

  • zarządzanie kalendarzem dyrektora (ustalanie terminów narad i spotkań, organizacja i obsługa administracyjno-logistyczna spotkań, organizacja wyjazdów służbowych),

  • sporządzanie notatek ze spotkań,

  • obsługa gości (w tym gości zagranicznych),

  • obsługa korespondencji oraz połączeń telefonicznych (również w języku angielskim),

  • obsługa dokumentów (faktury, rachunki itp.),

  • nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów,

  • przygotowywanie raportów, prezentacji,

  • bezpośrednia współpraca z pozostałymi działami Hotelu oraz Zarządem Spółki

  • dbałość o dobry wizerunek firmy

  • inne zadania zlecone.

Nasze wymagania

  • wykształcenie wyższe,

  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,

  • bardzo dobra obsługa komputera (Pakiet MS Office) oraz programów edytorskich i graficznych

  • umiejętność biegłego redagowania materiałów pisemnych i tekstów,

  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych,

  • doświadczenie na podobnym stanowisku,

  • zdolności organizacyjne, samodzielność w działaniu,

  • umiejętność efektywnej pracy pod presją czasu,

  • komunikatywność i kreatywność

  • dobra prezencja,

  • wysoka kultura osobista,

  • dyspozycyjność

To oferujemy

  • pełną wyzwań pracę w przyjaznej atmosferze,

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat,

  • pracę w atrakcyjnej lokalizacji Warszawa,

  • możliwość pracy w dynamicznym, ambitnym zespole,

  • możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego.

O nas

Hotel Gromada Centrum Sp. z o.o. S.K.A. w Warszawie to doskonały wybór dla Gości biznesowych jak i podróżujących w celach turystycznych. Jesteśmy częścią najdłużej istniejącej polskiej firmy hotelarskiej.

Poszukujemy do naszego zespołu osoby na stanowisko Asystenta/ki Dyrektora hotelu. Szukamy osób z doświadczeniem w pracy na podobnym stanowisku o pogodnym usposobieniu oraz chęcią do pracy w rozwijającym się zespole.