Oferta pracy

Asystent/ka Dyrektora Marketingu i Sprzedaży

ROBYGO firmie

ROBYG

Piekarnicza 3

Gdańsk

ROBYG - dynamicznie rozwijająca się firma deweloperska z pozycją lidera wśród polskich deweloperów, posiadająca bogatą ofertę mieszkań i apartamentów, poszukuje kandydatów na stanowisko:

Asystent/ka Dyrektora Marketingu i Sprzedaży

Obowiązki :

  • Profesjonale i proaktywne wsparcie Dyrektora Sprzedaży i Marketingu w prowadzonych działaniach
  • Realizacja zadań zleconych przez Przełożonego
  • Nadzór nad pracą zespołu Asystenckiego w Biurach Sprzedaży
  • Koordynacja zleceń dla działu Kontroli Jakości Produktu oraz Działu Relacji z Klientem
  • Ścisła współpraca z partnerami biznesowymi z zakresu CRM, platform do zdalnej obsługi klienta oraz z portalami branżowymi
  • Przygotowywanie raportów i zestawień na podstawie wewnętrznych baz danych
  • Koordynacja kalendarza Przełożonego
  • Zapewnienie sprawnego przepływu informacji miedzy Przełożonym a podległymi Pracownikami
  • Odpowiedzialność za organizację pracy, wyposażenie, funkcjonowanie biur sprzedaży w tym rozliczanie kosztów a także  zwieranie umów najmu oraz umów na dostawy usług do ww. biur
  • Ścisła współpraca z działem Sprzedaży 
  • Współpraca z działami Obsługi Klienta oraz Marketingu

Wymagania:

  • Minimum 2 letnie doświadczenie na stanowisku biurowym, mile widziane doświadczenie na  stanowisku Asystenta/ki  Zarządu
  • Bardzo dobra znajomość pakietu Office, szczególnie program Excel
  • Bardzo dobra organizacja pracy: zarówno własnej jak i umiejętność koordynowania prac nad powierzonym projektem 
  • Asertywność
  • Samodzielność
  • Duże poczucie odpowiedzialności
  • Odporność na stres i umiejętność o działania pod presją czasu
  • Umiejętności analityczne
  • Lojalność, wysoki poziom kultury osobistej i etyki zawodowej
  • Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Mile widzane doświadczenie w pracy na systemach CRM (customer relationship menagment) oraz ERP (enterprise resource planing)
  • Komunikatywność oraz poczucie humoru

Oferujemy:

  • Pracę w stabilnej firmie o pozycji lidera rynku nieruchomości w Polsce.
  • Umowę o pracę oraz program premiowy
  • Możliwość stałego rozwoju oraz nauki
  • Komfortowe warunki pracy w biurze głównym ROBYG w Gdańsku.
  • Bogaty pakiet benefitów (m.in. karta MultiSport, prywatna opieka medyczna)
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
 

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Ogłoszenie archiwalne