Oferta pracy

Informujemy, że Administratorem danych jest Indywidualna Praktyka Lekarska Bartosz Chmielnicki z siedzibą w Tychach przy ul. Filaretów 65. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne

Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz 
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Asystent/-ka Dyrektora Szkoły

Indywidualna Praktyka Lekarska Bartosz ChmielnickiO firmie

  • Klonowa 41
    Katowice, śląskie
  • Ważna jeszcze 16 dni
    do: 18 sie 2021
  • Umowa na zastępstwo
  • Pełny etat
  • Asystent

Indywidualna Praktyka Lekarska Bartosz Chmielnicki

Klonowa 41

Katowice

Indywidualna Praktyka Lekarska Bartosz Chmielnicki

Acuart Międzynarodowa Szkoła Akupunktury Klasycznej

Więcej o nas: www.acuart.pl

Acuart - dynamicznie rozwijająca się firma, będąca aktualnie liderem na rynku, specjalizująca się w terapiach naturalnych oraz kształceniu w zakresie akupunktury poszukuje obecnie kandydata na stanowisko:

Asystent/-ka Dyrektora Szkoły

Miejsce pracy: Katowice

Asystent/ka Dyrektora Szkoły

Miejsce pracy: Katowice

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Wsparcie w codziennych obowiązkach i zadaniach Dyrektora 
  • Zarządzanie kalendarzem Dyrektora, w tym kalendarzem przyjęć Pacjentów
  • Obsługę korespondencji i połączeń telefonicznych;
  • Realizowanie opracowanej strategii marketingowej;
  • Administrowanie stroną internetową firmy, aktualizację wydarzeń w mediach społecznościowych oraz kontakt z mediami.
  • Nawiązywanie oraz utrzymywanie kontaktów z zewnętrznymi partnerami biznesowymi zajmującymi się akupunkturą oraz budowanie z nimi długofalowych relacji, w tym również współpraca z ZOZ i/lub Praktykami Lekarskimi;
  • Organizacja prelekcji, wykładów oraz spotkań w obrębie uniwersytetów, Izb Lekarskich i innych placówek edukacyjnych i/lub kulturalnych;

Wymagania:

  • Zdolności interpersonalne połączone z wysoką kulturą osobistą;
  • Bardzo dobre zdolności organizacyjne, umiejętność samodzielnej pracy w dynamicznym środowisku oraz pod presją czasu;
  • Terminowość i skuteczność w osiąganiu wyznaczonych celów;
  • Sumienność, dokładność i zaangażowanie w zlecone obowiązki;
  • Dyspozycyjność (praca od poniedziałku do piątku oraz w wyznaczone weekendy);
  • Biegła obsługa internetu, w tym mediów społecznościowych oraz pakietu MS Office;
  • Doświadczenia na podobnym stanowisku mile widziane;
  • Preferowane wykształcenie wyższe;
  • Preferowane osoby posługujące się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym;
  • Mile widziane prawo jazdy kat. B.

Oferujemy:

  • Stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na zastępstwo;
  • Możliwość zdobycia wyjątkowego doświadczenia w rozwoju firmy oraz pracy w zespole profesjonalistów i pasjonatów branży medycyny alternatywnej;
  • Pełną wyzwań pracę o dużym zakresie samodzielności i odpowiedzialności;


Acuart Międzynarodowa Szkoła Akupunktury Klasycznej

Więcej o nas: www.acuart.pl

Acuart - dynamicznie rozwijająca się firma, będąca aktualnie liderem na rynku, specjalizująca się w terapiach naturalnych oraz kształceniu w zakresie akupunktury poszukuje obecnie kandydata na stanowisko:

Asystent/-ka Dyrektora Szkoły

Asystent/ka Dyrektora Szkoły

Miejsce pracy: Katowice

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Wsparcie w codziennych obowiązkach i zadaniach Dyrektora 
  • Zarządzanie kalendarzem Dyrektora, w tym kalendarzem przyjęć Pacjentów
  • Obsługę korespondencji i połączeń telefonicznych;
  • Realizowanie opracowanej strategii marketingowej;
  • Administrowanie stroną internetową firmy, aktualizację wydarzeń w mediach społecznościowych oraz kontakt z mediami.
  • Nawiązywanie oraz utrzymywanie kontaktów z zewnętrznymi partnerami biznesowymi zajmującymi się akupunkturą oraz budowanie z nimi długofalowych relacji, w tym również współpraca z ZOZ i/lub Praktykami Lekarskimi;
  • Organizacja prelekcji, wykładów oraz spotkań w obrębie uniwersytetów, Izb Lekarskich i innych placówek edukacyjnych i/lub kulturalnych;

Wymagania:

  • Zdolności interpersonalne połączone z wysoką kulturą osobistą;
  • Bardzo dobre zdolności organizacyjne, umiejętność samodzielnej pracy w dynamicznym środowisku oraz pod presją czasu;
  • Terminowość i skuteczność w osiąganiu wyznaczonych celów;
  • Sumienność, dokładność i zaangażowanie w zlecone obowiązki;
  • Dyspozycyjność (praca od poniedziałku do piątku oraz w wyznaczone weekendy);
  • Biegła obsługa internetu, w tym mediów społecznościowych oraz pakietu MS Office;
  • Doświadczenia na podobnym stanowisku mile widziane;
  • Preferowane wykształcenie wyższe;
  • Preferowane osoby posługujące się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym;
  • Mile widziane prawo jazdy kat. B.

Oferujemy:

  • Stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na zastępstwo;
  • Możliwość zdobycia wyjątkowego doświadczenia w rozwoju firmy oraz pracy w zespole profesjonalistów i pasjonatów branży medycyny alternatywnej;
  • Pełną wyzwań pracę o dużym zakresie samodzielności i odpowiedzialności;

Ogłoszenie archiwalne