Work Service S.A.

Asystent/ka Dyrektora

Work Service S.A.O firmie

5 000 zł brutto / mies.
Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna
  • Wrocław, dolnośląskie

  • Ważna jeszcze 8 dni
    do: 14 sie 2020
  • Pełny etat
  • Asystent
Grupa Work Service działa od 1999 roku i jest największą agencją zatrudnienia w Polsce.

Oferujemy pracę tymczasową, stałą i za granicą. Każdego roku dzięki nam zatrudnienie znajduje blisko 300 tysięcy osób. Już ponad 3000 pracodawców wybrało Work Service na swojego partnera w biznesie, dlatego jesteśmy w stanie znaleźć dla Ciebie najbardziej odpowiednie miejsce pracy u sprawdzonych pracodawców.

Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Asystent/ka Dyrektora
Miejsce pracy: Wrocław
ADGP/WSSA-7/2020/2020/7/36

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • Organizacja spotkań wewnętrznych i zewnętrznych,
  • Organizacja eventów firmowych,
  • Wspomaganie Dyrektora Zakładu w realizowaniu bieżących zadań,
  • Współpraca z klientami, kontrahentami i instytucjami zewnętrznymi,
  • Dbałość o prawidłowy obieg dokumentów i informacji,
  • Przygotowywanie raportów i prezentacji,
  • Obsługa wyjazdów służbowych przełożonego i kadry kierowniczej,
  • Nadzór nad aktualnością badań lekarskich kadry kierowniczej,
  • Współpraca przy planowaniu oraz nadzór projektów związanych z komunikacją wewnętrzną,
  • Przygotowywanie komunikatów i prezentacji dla fabryki,
  • Obsługa korespondencji,
  • Wystawianie zamówień i opisywanie faktur w ramach powierzonego obszaru,
  • Nadzór nad utrzymywaniem porządku w sekretariacie, zapewnienie wyposażenia w niezbędne meble, sprzęty i materiały biurowe,
  • Współpraca z kierownikami komórek organizacyjnych oraz innymi sekretariatami firmy,
  • Zarządzanie powierzonymi folderami na wirtualnym dysku,
  • Koordynacja uzyskiwania wiz dla pracowników,
  • Proponowanie i wdrażanie działań usprawniających,
  • Wykonywanie innych zadań doraźnie zlecanych przez przełożonego w ramach stanowiska pracy.

CZEGO OCZEKUJEMY?

  • Bardzo dobrej znajomości jez. angielskiego minimum B2,
  • Doskonałej umiejętności organizacji pracy,
  • Łatwości w komunikacji i umiejętności współpracy,
  • Wykształcenia wyższego/średniego
  • Kultury osobistej,
  • Znajomości obsługi komputera  (w szczególności Power Point oraz Excel),
  • Doświadczenia we współpracy z klientami, dostawcami,
  • Łatwości w komunikacji i umiejętności współpracy,
  • Samodzielności w działaniu i inicjatywy,
  • Zaangażowania, odpowiedzialności, dyspozycyjności.

CO OFERUJEMY?

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową,
  • Wynagrodzenie miesięczne w wysokości: 5000 zł brutto,
  • Dogodną lokalizację miejsca pracy (ul. Fabryczna),
  • Wsparcie merytoryczne na każdym etapie zatrudnienia oraz niezbędne narzędzia pracy,
  • Pracę w zgranym zespole, w przyjaznej atmosferze.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Prosimy o dołączenie klauzul: „Wyrażam zgodę na pozostawienie przekazanych dokumentów związanych z rekrutacją w bazie kandydatów przez Work Service S.A. co pozwoli wziąć mi udział w kolejnych procesach rekrutacyjnych” „Wyrażam zgodę na udostępnianie moich danych osobowych innym spółkom zależnym i powiązanym z Work Service S.A. w rozumieniu przepisów Kodeksu spółek handlowych oraz potencjalnym pracodawcom do celów związanych z prowadzonymi obecnie lub w przyszłości procesami rekrutacyjnymi”

Administratorem Twoich danych osobowych pozyskanych w procesie rekrutacyjnym jest Work Service S.A. z siedzibą we Wrocławiu ul. Gwiaździsta 66. Dane, które dobrowolnie nam przekazałeś możesz poprawić lub usunąć w dowolnym momencie. Przekazując nam swoje dokumenty rekrutacyjne wyrażasz zgodę byśmy przetwarzali Twoje dane w związku z prowadzoną rekrutacją.
Asystent/ka DyrektoraNumer ref.: ADGP/WSSA-7/2020/2020/7/36

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • Organizacja spotkań wewnętrznych i zewnętrznych,
  • Organizacja eventów firmowych,
  • Wspomaganie Dyrektora Zakładu w realizowaniu bieżących zadań,
  • Współpraca z klientami, kontrahentami i instytucjami zewnętrznymi,
  • Dbałość o prawidłowy obieg dokumentów i informacji,
  • Przygotowywanie raportów i prezentacji,
  • Obsługa wyjazdów służbowych przełożonego i kadry kierowniczej,
  • Nadzór nad aktualnością badań lekarskich kadry kierowniczej,
  • Współpraca przy planowaniu oraz nadzór projektów związanych z komunikacją wewnętrzną,
  • Przygotowywanie komunikatów i prezentacji dla fabryki,
  • Obsługa korespondencji,
  • Wystawianie zamówień i opisywanie faktur w ramach powierzonego obszaru,
  • Nadzór nad utrzymywaniem porządku w sekretariacie, zapewnienie wyposażenia w niezbędne meble, sprzęty i materiały biurowe,
  • Współpraca z kierownikami komórek organizacyjnych oraz innymi sekretariatami firmy,
  • Zarządzanie powierzonymi folderami na wirtualnym dysku,
  • Koordynacja uzyskiwania wiz dla pracowników,
  • Proponowanie i wdrażanie działań usprawniających,
  • Wykonywanie innych zadań doraźnie zlecanych przez przełożonego w ramach stanowiska pracy.

CZEGO OCZEKUJEMY?

  • Bardzo dobrej znajomości jez. angielskiego minimum B2,
  • Doskonałej umiejętności organizacji pracy,
  • Łatwości w komunikacji i umiejętności współpracy,
  • Wykształcenia wyższego/średniego
  • Kultury osobistej,
  • Znajomości obsługi komputera  (w szczególności Power Point oraz Excel),
  • Doświadczenia we współpracy z klientami, dostawcami,
  • Łatwości w komunikacji i umiejętności współpracy,
  • Samodzielności w działaniu i inicjatywy,
  • Zaangażowania, odpowiedzialności, dyspozycyjności.

CO OFERUJEMY?

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową,
  • Wynagrodzenie miesięczne w wysokości: 5000 zł brutto,
  • Dogodną lokalizację miejsca pracy (ul. Fabryczna),
  • Wsparcie merytoryczne na każdym etapie zatrudnienia oraz niezbędne narzędzia pracy,
  • Pracę w zgranym zespole, w przyjaznej atmosferze.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

Ogłoszenie archiwalne