Ta oferta pracy jest nieaktualna od 77 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Asystent/ka Dyrektorów Operacyjnych

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Asystent
  • 2018-07-03

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    ATALIAN POLAND zatrudniająca 3 000 pracowników jest międzynarodowym koncernem i liderem w dziedzinie multiserwisu od ponad 70 lat. Działamy w 29 krajach w Europie, Ameryce Północnej, Południowo-Wschodniej Azji oraz Afryce i obsługujemy 25 000 klientów. Nasza oferta obejmuje w pełni zintegrowane oraz wewnętrznie obsługiwane obszary. Koncentrujemy się na zarządzaniu obiektami i obsłudze recepcji, utrzymaniu czystości, żywieniu zbiorowym, serwisie multitechnicznym, utrzymaniu terenów zielonych oraz ochronie.

    Aktualnie do naszego biura w Warszawie poszukujemy osoby na stanowisko:
    ASYSTENT/KA DYREKTORÓW OPERACYJNYCH
    Miejsce pracy: Warszawa (woj. mazowieckie)

    Czym będziesz się zajmować? 

    • prowadzenie kalendarza, organizacja i przygotowanie spotkań z klientem zewnętrznym i wewnętrznym
    • prowadzenie zestawień, analiz, prezentacji na potrzeby działów operacyjnych
    • przygotowywanie ofert, umów w porozumieniu z działem prawnym i business development
    • prowadzenie interaktywnej mapy kontraktów
    • rezerwacja biletów kolejowych, lotniczych, hoteli oraz rozliczanie delegacji i kosztów
    • administrowanie pocztą elektroniczną oraz tradycyjną działów operacyjnych
    • współpraca wewnątrzfirmowa w zakresie zapewniającym efektywną i terminową komunikację
    • tłumaczenie i przygotowywanie anglojęzycznych tekstów na potrzeby działów operacyjnych
    • przygotowywanie tekstów na stronę www oraz do materiałów brandingowych w języku polskim i angielskim
    • aktywny udział w targach oraz w działaniach stowarzyszeń, izb branżowych

    OCZEKUJEMY od Ciebie?

    • bardzo dobrej znajomości języka angielskiego pozwalającej na swobodną komunikację w międzynarodowym środowisku - warunek konieczny
    • znajomości języka francuskiego- mile widziane
    • wiedza i/lub umiejętności w zakresie zarządzania projektem
    • bardzo dobrej znajomości narzędzi MS Office, głównie MS Project, Excel, Power Point
    • wykształcenia wyższe - zarządzanie, marketing, komunikacja, zarządzanie projektami i pokrewne
    • samodzielności w działaniu, dobrej organizacji pracy własnej pośród wielu zadań
    • wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne

    Co OFERUJEMY

    • pracę w międzynarodowej firmie, w dynamicznym środowisku zróżnicowanym pod względem specyfiki usług, doświadczenia, kultury i języka
    • możliwość rozwoju w branży facility management
    • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
    • pracę od poniedziałku do piątku w godzinach od 08.00 do 16.00 lub od 09.00 do 17.00
    • prywatną opiekę medyczną
    www.atalian.com

    Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.).