Asystent/ka Działu Handlowego

RADMOT Sp. z o. o. Sp. K.O firmie

RADMOT Sp. z o. o. Sp. K.

Wola Gutowska 33E

Jedlińsk (pow. radomski)

RADMOT to przedsiębiorstwo zajmujące się produkcją części metalowych metodą obróbki skrawaniem. Jesteśmy na rynku nieprzerwanie od 35 lat, rozwijając się w tym czasie od małej, lokalnej działalności do międzynarodowej firmy.
Więcej na www.radmot.pl i www.facebook.com/RadmotCNC

Naszą firmę tworzą ludzie. Wiemy, że sukcesy zawdzięczamy wyjątkowemu zespołowi - to dzięki pracownikom stale rozwijamy RADMOT, nie tylko wspinając się na kolejne biznesowe szczeble, ale także tworząc nowe stanowiska pracy.

Asystent/ka Działu Handlowego

Numer ref.: Miejsce pracy: Wola Gutowska / Jedlińsk

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • obsługę polskich i zagranicznych klientów według standardów firmy (zapraszamy do zapoznania się z informacjami na temat RADMOT: http://www.radmot.pl/pl/o-nas);
  • odpowiadanie na zapytania ofertowe oraz tworzenie ofert handlowych;
  • administracyjną i logistyczną obsługę zamówień;
  • bieżącą współpracę z innymi działami firmy w zakresie obsługi klientów;
  • dbanie o wizerunek firmy poprzez budowanie relacji oraz współpracę z klientami;
  • sporządzanie statystyk, raportów i analiz na potrzeby działu handlowego;
  • dbanie o terminową i rzetelną realizację zadań;
  • wprowadzanie danych do systemu ERP;
  • wsparcie działu handlowego w realizacji zadań.

Wymagania:

  • umiejętności analityczne;
  • znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem);
  • obsługa pakietu Microsoft Office (m.in. Word, Excel, Outlook);
  • umiejętna organizacja własnej pracy;
  • optymizm i inicjatywa w działaniu, komunikatywność i otwartość na nowe wyzwania.

Mile widziane:

  • doświadczenie na podobnym stanowisku w dziale handlowym lub pokrewnym;
  • wykształcenie techniczne;
  • znajomość rysunku technicznego w stopniu co najmniej podstawowym.

W zamian za zaangażowanie nasz pracownik otrzymuje:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • przejrzyste zasady wynagrodzenia;
  • benefity m.in. pakiet zdrowotny, ubezpieczenie, naukę języka obcego w godzinach pracy;
  • stałe godziny pracy (8:00-16:00,) od poniedziałku do piątku;
  • rozwojową pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
  • pracę w zgranym zespole i w przyjaznej atmosferze;
  • profesjonalne szkolenia wdrażające i wsparcie merytoryczne.
Dołącz do nas! Wyślij swoje CV i krótki list motywacyjny. W tytule maila wpisz "Asystent/ka działu handlowego" oraz swoje imię i nazwisko.
Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę firmie RADMOT spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.  na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb aktualnej rekrutacji..”
Zgłoszenia bez powyższej klauzuli nie będą rozpatrywane.
Jeżeli chce Pan/Pani, abyśmy zachowali przesłane dokumenty również dla celów przyszłych rekrutacji, bardzo prosimy o dopisanie dodatkowo poniższej klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Administratora Danych Osobowych moich danych osobowych uzyskanych w procesie rekrutacji przez okres 12 miesięcy od daty przesłania niniejszego dokumentu, w celu ich analizy pod kątem prowadzonych w RADMOT spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. procesów rekrutacyjnych."

Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi Kandydatami,
nadesłanych aplikacji nie zwracamy.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy