Zapoznaj się z poniższymi zgodami i jeśli chcesz wyrazić jedną ze zgód lub obie dodaj ich treść w CV:
 
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w przyszłych procesach rekrutacyjnych organizowanych w okresie 12 miesięcy od mojego zgłoszenia aplikacyjnego przez 4Kraft sp. z o.o. na stanowisko, które aplikowałem/am lub odpowiadające kwalifikacjom, które posiadam.
 
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym oraz załączonych do niego dokumentach - wymagane, jeśli przekazane dane obejmują szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.
Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz 
4KRAFT sp. z o.o.

Asystent(ka) Działu Handlowego ze znajomością j. włoskiego [Rekrutacja prowadzona online]

4KRAFT sp. z o.o.O firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna

4KRAFT sp. z o.o.

Jeżyce

Poznań

4KRAFT to właściciel marki Kinderkraft, czołowego brandu produktów dziecięcych w Polsce i Europie. Działamy w kanałach sprzedaży tradycyjnej i e-commerce wykorzystując modele B2B oraz B2C. Firma powstała w 2011 roku i stale się rozwijamy, a naszym celem jest zostać liderem rynku!
 
Naszą misją jest zapewnienie młodym rodzicom rozwiązań, które sprawią, że powitanie na świecie wyczekiwanego maleństwa będzie łatwiejsze. Nad każdym z naszych produktów pracuje zespół specjalistów, który dopracowuje wszystkie szczegóły dbając o bezpieczeństwo, funkcjonalność i design produktów.
 
Poszukujemy pozytywnych, zaangażowanych osób, które chcą wspólnie budować pozycję czołowej marki produktów dziecięcych.
 
Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko
Asystent(ka) Działu Handlowego ze znajomością j. włoskiego
Miejsce pracy: Poznań

Do Twoich obowiązków będzie należało aktywne wsparcie Działu Handlowego w zakresie sprzedaży, a w szczególności:

  • Sporządzanie dokumentacji handlowej
  • Asystowanie w spotkaniach biznesowych
  • Nadzór nad realizacją zamówień
  • Prowadzenie korespondencji z klientami firmy
  • Budowanie oraz utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami
  • Telefoniczny kontakt z kontrahentami i potencjalnymi klientami
  • Sporządzanie raportów sprzedaży
  • Obsługa bieżących spraw administracyjno-biurowych
  • Nadzór nad obiegiem dokumentów

Nasze oczekiwania wobec Ciebie:

  • Dobra znajomość pakietu MS Office
  • Dobra znajomość języka włoskiego (warunek konieczny)
  • Mile widziana będzie znajomość języka hiszpańskiego i innych języków obcych
  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
  • Samodzielność i zaangażowanie w powierzone zadania
  • Dobra organizacja pracy i sumienność

Chcielibyśmy zaoferować Ci:

  • Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę pracę
  • Przejrzysty system wynagradzania i premiowania
  • Przyjazną atmosferę opartą o wzajemny szacunek, zaufanie i współpracę
  • Wdrożenie i przeszkolenie do pracy
  • Możliwość wykorzystania znajomości języka obcego w międzynarodowym środowisku
  • Zdobycie doświadczenia zawodowego w nowocześnie zarządzanym biznesie
  • Dofinansowanie do rozwijania wiedzy i kompetencji językowych wymaganych na stanowisku
  • Dofinansowanie do benefitów takich jak opieka medyczna (Luxmed) i karta Multisport
  • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
  • Elastyczny czas pracy
  • Imprezy integracyjne

Nie czekaj dołącz do naszego zespołu!
Rekrutacja prowadzona on-line. Prosimy o dopisanie adresu Skype do danych kontaktowych w CV.

4KRAFT to właściciel marki Kinderkraft, czołowego brandu produktów dziecięcych w Polsce i Europie. Działamy w kanałach sprzedaży tradycyjnej i e-commerce wykorzystując modele B2B oraz B2C. Firma powstała w 2011 roku i stale się rozwijamy, a naszym celem jest zostać liderem rynku!
 
Naszą misją jest zapewnienie młodym rodzicom rozwiązań, które sprawią, że powitanie na świecie wyczekiwanego maleństwa będzie łatwiejsze. Nad każdym z naszych produktów pracuje zespół specjalistów, który dopracowuje wszystkie szczegóły dbając o bezpieczeństwo, funkcjonalność i design produktów.
 
Poszukujemy pozytywnych, zaangażowanych osób, które chcą wspólnie budować pozycję czołowej marki produktów dziecięcych.
 
Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko
Asystent(ka) Działu Handlowego ze znajomością j. włoskiego

Do Twoich obowiązków będzie należało aktywne wsparcie Działu Handlowego w zakresie sprzedaży, a w szczególności:

  • Sporządzanie dokumentacji handlowej
  • Asystowanie w spotkaniach biznesowych
  • Nadzór nad realizacją zamówień
  • Prowadzenie korespondencji z klientami firmy
  • Budowanie oraz utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami
  • Telefoniczny kontakt z kontrahentami i potencjalnymi klientami
  • Sporządzanie raportów sprzedaży
  • Obsługa bieżących spraw administracyjno-biurowych
  • Nadzór nad obiegiem dokumentów

Nasze oczekiwania wobec Ciebie:

  • Dobra znajomość pakietu MS Office
  • Dobra znajomość języka włoskiego (warunek konieczny)
  • Mile widziana będzie znajomość języka hiszpańskiego i innych języków obcych
  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
  • Samodzielność i zaangażowanie w powierzone zadania
  • Dobra organizacja pracy i sumienność

Chcielibyśmy zaoferować Ci:

  • Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę pracę
  • Przejrzysty system wynagradzania i premiowania
  • Przyjazną atmosferę opartą o wzajemny szacunek, zaufanie i współpracę
  • Wdrożenie i przeszkolenie do pracy
  • Możliwość wykorzystania znajomości języka obcego w międzynarodowym środowisku
  • Zdobycie doświadczenia zawodowego w nowocześnie zarządzanym biznesie
  • Dofinansowanie do rozwijania wiedzy i kompetencji językowych wymaganych na stanowisku
  • Dofinansowanie do benefitów takich jak opieka medyczna (Luxmed) i karta Multisport
  • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
  • Elastyczny czas pracy
  • Imprezy integracyjne

Nie czekaj dołącz do naszego zespołu!
Rekrutacja prowadzona on-line. Prosimy o dopisanie adresu Skype do danych kontaktowych w CV.

Ogłoszenie archiwalne