Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Asystent/ka działu kadr i płac

TwentyTwenty Accounting Sp. z o.o.O firmie

2 8003 200 / mies. (zal. od umowy)
  • aleja Grunwaldzka 415
    Gdańsk, pomorskie
  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Umowa o pracę, Umowa zlecenie
  • Pełny etat
  • Asystent

TwentyTwenty Accounting Sp. z o.o.

aleja Grunwaldzka 415

Gdańsk

TwentyTwenty Accounting, Dział Kadr i Płac, oferuje swoim klientom pełen zakres usług kadrowo-płacowych, począwszy od wsparcia w zatrudnieniu pracownika, przygotowywanie dokumentów i bieżącą obsługę kadrową, przez naliczanie wynagrodzeń, aż do końcowego rozliczenia listy płac i raportowania. Pracujemy zachowując najwyższe standardy zabezpieczenia danych osobowych.

W pracy z Klientem najważniejsza jest dla nas komunikacja – zawsze jesteśmy dostępni dla naszych Partnerów.

Asystent/ka działu kadr i płac

Do Twoich zadań należeć będzie:

  • Wsparcie administracji personalnej i płacowej, w szczególności: ewidencjonowanie czasu pracy, urlopów, absencji chorobowych, monitorowanie terminów badań lekarskich oraz szkoleń BHP,
  • Wprowadzanie danych do wewnętrznego systemu i ich aktualizacja,
  • Przygotowanie dokumentów i ich archiwizacja np. umów o pracę, kontraktów, zaświadczeń, pism.
  • Wsparcie w przygotowaniu deklaracji ZUS, PIT, PFRON, GUS,
  • Prowadzenie wewnętrznych rejestrów
  • Przygotowywanie dokumentacji do wysyłki

Szukamy właśnie Ciebie, jeśli:

  • Masz wykształcenie średnie lub jesteś studentką/em kierunków finanse, ekonomia, ZZL, HR
  • Posiadasz 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
  • Znasz przepisy prawa pracy, ubezpieczeń społecznych oraz zagadnień kadrowo-płacowych
  • Dobrze znasz obsługę pakietu MS Office, w szczególności Excela
  • Potrafisz organizować swoją pracę, posiadasz umiejętność planowania zadań oraz ustalania priorytetów
  • Jesteś osobą zaangażowaną, dokładną oraz gotową do ciągłego poszerzania posiadanej wiedzy i umiejętności proaktywną i dynamiczną
  • Potrafisz obsługiwać program Płatnik oraz profil PUE ZUS – mile widziane

Oferujemy:

  • Prywatną opiekę medyczną
  • Zdobycie bogatego doświadczenia w obsłudze kadrowo-płacowej różnorodnych podmiotów gospodarczych
  • Przyjazną atmosferę w pracy
  • Pracę w wygodnej lokalizacji, dobrze skomunikowanym miejscu

Ogłoszenie archiwalne