IDOM Inżynieria, Architektura i Doradztwo Sp. z o.o.

Asystent(ka) działu kadr (z podstawami księgowości)

IDOM Inżynieria, Architektura i Doradztwo Sp. z o.o.O firmie

IDOM Inżynieria, Architektura i Doradztwo Sp. z o.o.

Sienna 39

Warszawa

IDOM jest międzynarodową firmą dostarczającą profesjonalne oraz zintegrowane usługi w zakresie inżynierii, architektury i doradztwa. Firma szybko zdobywa uznanie na rynkach światowych. Od momentu powstania w 1957 roku w Hiszpanii firma współpracowała z ponad 10 000 klientów, realizując ponad 30 000 projektów na pięciu kontynentach. Ewolucja rynku i nowe wymagania naszych Klientów sprawiają, że IDOM posiada coraz szerszy zakres oferowanych usług oraz dba o rozwój umiejętności swoich pracowników. Obecnie zatrudniamy około 2 700 osób, które biorą udział w projektach Spółki na całym świecie. IDOM Polska dysponuje wielobranżowym zespołem prowadzącym projekty infrastrukturalne na różnych etapach procesu inwestycyjnego: Studium Wykonalności, Projekty Koncepcyjne oraz Dokumentacji Projektowej (koncentrując swoją działalność w obszarze infrastruktury transportowej, w szczególności kolejowej, drogowej i miejskiej). W obecnej chwili projektujemy około 1000 km linii kolejowych.
 
Obecnie poszukujemy pracownika do biura w Warszawie na stanowisko:
Asystent(ka) działu kadr (z podstawami księgowości)
Miejsce pracy: Warszawa

Zakres obowiązków:

  • Rozliczanie i sprawdzanie rozliczeń delegacji zgodnie z przepisami prawa oraz procedurami stosowanymi w Spółce;
  • Prowadzenie rejestru czasu pracy oraz urlopów, zwolnień etc.;
  • Wsparcie w prowadzeniu dokumentacji personalnej związanej z nawiązaniem, przebiegiem i rozwiazywaniem umów;
  • Ewidencjonowanie wstępnych i okresowych badań lekarskich oraz szkoleń BHP;
  • Monitorowanie terminarza spraw kadrowych;
  • Realizacja zadań administracyjnych związanych z benefitami pracowniczymi oraz projektami HR;

Mile widziane doświadczenie z zakresu księgowości:

  • Kontrola prawidłowości obiegu dokumentów finansowych;
  • Wstępne przygotowanie dokumentów do księgowania;
  • Pomoc w przygotowywaniu raportów wewnętrznych;
  • Wsparcie działu finansowego w bieżących pracach.

Wymagania:

  • Zaangażowanie w powierzone zadania;
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • Podstawowa znajomość zagadnień z zakresu kadr
  • Znajomość zasad dot. rozliczania delegacji
  • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów oraz otwartości na współpracę z innymi działami Spółki;
  • Samodzielność, skrupulatność i bardzo dobra organizacja pracy;
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym;
  • Mile widziane studia kierunkowe z zakresu: Psychologia, Socjologia, Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, Księgowość, Prawo Pracy lub pokrewne

Oferujemy:

  • Możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia doświadczenia.
  • Pracę w międzynarodowej firmie,
  • Doskonalenie znajomości języka angielskiego,
  • Wysoką kulturę organizacyjną, przyjazną atmosferę i wzajemną pomoc
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Prosimy o dopisanie na załączonym CV następującej klauzuli/ klauzul oraz przesłanie dokumentów aplikacyjnych za pomocą przycisku.

 
“Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez IDOM Inżynieria, Architektura i Doradztwo Sp. z o.o., w celu realizacji procesu rekrutacji. 
Ponadto, wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez IDOM Inżynieria, Architektura i Doradztwo Sp. z o.o. również w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych.”

Uprzejmie prosimy o przesyłanie informacji dotyczących Państwa wykształcenia oraz doświadczenia w zakresie wymaganym przez Pracodawcę w ogłoszeniu. W przypadku przesłania informacji wychodzących poza wskazany zakres, Pracodawca będzie przetwarzał te informacje zgodnie z przepisami Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych z dnia 25 maja 2018r.  
 
Administratorem Państwa Danych Osobowych jest: IDOM Inżynieria, Architektura i Doradztwo Sp. z o.o.  z siedzibą w Wrocławiu ul. Ślężna 104, lok. 1, 53-111 Wrocław. (e-mail: [email protected]).
Państwa dane osobowe będą przetwarzane jedynie w celach rekrutacyjnych, na podstawie udzielonej dobrowolnie zgody, którą można w każdej chwili wycofać.

Dostęp do Państwa danych będą miały jedynie podmioty świadczące na rzecz Administratora usługi z zakresu IT, a dane będą przetwarzane przez okres trwania rekrutacji, a jeżeli udzielili Państwo takiej zgody również po jej zakończeniu dla celów przyszłych rekrutacji.

Mają Państwo prawo do żądania od Administratora dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz o prawie do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, możliwość przenoszenia danych oraz wniesienia, lub do wniesienia skargi do organu nadzorczego. Mają Państwo prawo wycofać każdą wyrażoną zgodę na przetwarzanie danych osobowych. W celu realizacji powyższych praw prosimy o przez kontakt z Administratorem drogą elektroniczną lub tradycyjną zgodnie z danymi powyżej.
     
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.
IDOM jest międzynarodową firmą dostarczającą profesjonalne oraz zintegrowane usługi w zakresie inżynierii, architektury i doradztwa. Firma szybko zdobywa uznanie na rynkach światowych. Od momentu powstania w 1957 roku w Hiszpanii firma współpracowała z ponad 10 000 klientów, realizując ponad 30 000 projektów na pięciu kontynentach. Ewolucja rynku i nowe wymagania naszych Klientów sprawiają, że IDOM posiada coraz szerszy zakres oferowanych usług oraz dba o rozwój umiejętności swoich pracowników. Obecnie zatrudniamy około 2 700 osób, które biorą udział w projektach Spółki na całym świecie. IDOM Polska dysponuje wielobranżowym zespołem prowadzącym projekty infrastrukturalne na różnych etapach procesu inwestycyjnego: Studium Wykonalności, Projekty Koncepcyjne oraz Dokumentacji Projektowej (koncentrując swoją działalność w obszarze infrastruktury transportowej, w szczególności kolejowej, drogowej i miejskiej). W obecnej chwili projektujemy około 1000 km linii kolejowych.
 
Obecnie poszukujemy pracownika do biura w Warszawie na stanowisko:
Asystent(ka) działu kadr (z podstawami księgowości)Numer ref.: Miejsce pracy: Warszawa

Zakres obowiązków:

  • Rozliczanie i sprawdzanie rozliczeń delegacji zgodnie z przepisami prawa oraz procedurami stosowanymi w Spółce;
  • Prowadzenie rejestru czasu pracy oraz urlopów, zwolnień etc.;
  • Wsparcie w prowadzeniu dokumentacji personalnej związanej z nawiązaniem, przebiegiem i rozwiazywaniem umów;
  • Ewidencjonowanie wstępnych i okresowych badań lekarskich oraz szkoleń BHP;
  • Monitorowanie terminarza spraw kadrowych;
  • Realizacja zadań administracyjnych związanych z benefitami pracowniczymi oraz projektami HR;

Mile widziane doświadczenie z zakresu księgowości:

  • Kontrola prawidłowości obiegu dokumentów finansowych;
  • Wstępne przygotowanie dokumentów do księgowania;
  • Pomoc w przygotowywaniu raportów wewnętrznych;
  • Wsparcie działu finansowego w bieżących pracach.

Wymagania:

  • Zaangażowanie w powierzone zadania;
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • Podstawowa znajomość zagadnień z zakresu kadr
  • Znajomość zasad dot. rozliczania delegacji
  • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów oraz otwartości na współpracę z innymi działami Spółki;
  • Samodzielność, skrupulatność i bardzo dobra organizacja pracy;
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym;
  • Mile widziane studia kierunkowe z zakresu: Psychologia, Socjologia, Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, Księgowość, Prawo Pracy lub pokrewne

Oferujemy:

  • Możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia doświadczenia.
  • Pracę w międzynarodowej firmie,
  • Doskonalenie znajomości języka angielskiego,
  • Wysoką kulturę organizacyjną, przyjazną atmosferę i wzajemną pomoc
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Prosimy o dopisanie na załączonym CV następującej klauzuli/ klauzul oraz przesłanie dokumentów aplikacyjnych za pomocą przycisku.

 
“Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez IDOM Inżynieria, Architektura i Doradztwo Sp. z o.o., w celu realizacji procesu rekrutacji. 
Ponadto, wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez IDOM Inżynieria, Architektura i Doradztwo Sp. z o.o. również w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych.”

Uprzejmie prosimy o przesyłanie informacji dotyczących Państwa wykształcenia oraz doświadczenia w zakresie wymaganym przez Pracodawcę w ogłoszeniu. W przypadku przesłania informacji wychodzących poza wskazany zakres, Pracodawca będzie przetwarzał te informacje zgodnie z przepisami Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych z dnia 25 maja 2018r.  
 
Administratorem Państwa Danych Osobowych jest: IDOM Inżynieria, Architektura i Doradztwo Sp. z o.o.  z siedzibą w Wrocławiu ul. Ślężna 104, lok. 1, 53-111 Wrocław. (e-mail: [email protected]).
Państwa dane osobowe będą przetwarzane jedynie w celach rekrutacyjnych, na podstawie udzielonej dobrowolnie zgody, którą można w każdej chwili wycofać.

Dostęp do Państwa danych będą miały jedynie podmioty świadczące na rzecz Administratora usługi z zakresu IT, a dane będą przetwarzane przez okres trwania rekrutacji, a jeżeli udzielili Państwo takiej zgody również po jej zakończeniu dla celów przyszłych rekrutacji.

Mają Państwo prawo do żądania od Administratora dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz o prawie do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, możliwość przenoszenia danych oraz wniesienia, lub do wniesienia skargi do organu nadzorczego. Mają Państwo prawo wycofać każdą wyrażoną zgodę na przetwarzanie danych osobowych. W celu realizacji powyższych praw prosimy o przez kontakt z Administratorem drogą elektroniczną lub tradycyjną zgodnie z danymi powyżej.
     
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.

Ogłoszenie archiwalne