Ta oferta pracy jest nieaktualna od 66 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Asystent/ka Działu Księgowości

  • Leszno, Rawicz, Gostyń, Kościan, Śrem, wielkopolskie
  • Asystent
  • 14.05.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Progres Permanent Recruitment to lider rozwiązań HR w dziedzinie rekrutacji stałych. Już od 15 lat wspieramy przedsiębiorstwa w całej Polsce w doborze inżynierów, kadry zarządzającej, specjalistów, menadżerów w sektorach takich jak BPO, Logistics, Engineering, Finance, IT, Sales & Marketing. Należymy do Grupy Progres – eksperta w zakresie nowoczesnych usług HR dla biznesu, działającego w ponad 20. prężnie rozwijających się oddziałach na terenie całego kraju. Zaufało nam już ponad 1300 firm.
    Jeżeli chcesz zrobić zawodowy #Progres, rozwijać się, kształcić kompetencje i pracować przy najbardziej prestiżowych projektach w kraju dołącz do nas!

    Aktualnie dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy produkcyjnej z branży FMCG, poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisku:

    Asystent/ka Działu Księgowości
    Miejsce pracy: Gostyń, Kościan, Leszno, Rawicz, Śrem

    Do zakresu obowiązków na w/w stanowisku należy:

    • rejestrowanie i księgowanie kosztów ogólnych (SAP),
    • weryfikacja kont, aby poprawnie księgować faktury,
    • obsługa wszystkich nieznanych i zarejestrowanych faktur przychodzących,
    • uzgadnianie kont dostawców w systemie finansowo-księgowym,
    • kontakt z dostawcami w celu wyjaśnienia niezgodności,
    • wsparcie pracowników działu,
    • pomoc w przygotowywaniu raportów.

     

    Od Kandydatów oczekujemy:

    • dobrej znajomości języka angielskiego, umożliwiającej swobodną komunikację,
    • wykształcenia wyższego (preferowane w kierunku finansowym lub pokrewnym),
    • doświadczenie w księgowości będzie dodatkowym atutem,
    • znajomości programu Excel,
    • umiejętności pracy w zespole oraz dokładności i rzetelności,
    • poczucia odpowiedzialności i umiejętności nadawania priorytetów.

     

    Nasz Klient oferuje:

    • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
    • atrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze oraz premię roczną,
    • wsparcie przy wdrożeniu do wykonywania powierzonych obowiązków - pełne przeszkolenie, mentoring,
    • możliwość zdobycia doświadczenia i rozwoju w strukturach międzynarodowego koncernu,
    • szanse podwyższenia kwalifikacji poprzez udział w szkolenia (również zagranicą, w centrali firmy),
    • świadczenia z funduszu socjalnego.

     

    Osoby zainteresowane udziałem w rekrutacji na to stanowisko, proszone są o aplikowanie poprzez kliknięcie w przycisk "APLIKUJ".

    Administratorem danych jest Progres Sp. z o.o., Sp. K. z siedzibą w Gdańsku 80-309, Al. Grunwaldzka 411. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostęp do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.