Oferta pracy

ROBYG Construction

Asystent/ka Działu Technicznego

ROBYG ConstructionO firmie

  • Gdańsk, pomorskie

  • Ważna jeszcze 21 dni
    do: 25 mar 2021
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)

ROBYG - dynamicznie rozwijająca się firma deweloperska z pozycją lidera wśród polskich deweloperów, posiadająca bogatą ofertę mieszkań i apartamentów, poszukuje kandydatów na stanowisko:

Asystent/ka Działu Technicznego
Miejsce pracy: Gdańsk

Zakres obowiązków :

  • Gromadzenie i nadzór nad wszelkimi dokumentami związanymi z projektami zamiennymi klientów, przekazanie projektów na budowę, współudział w opracowaniu projektów powykonawczych do zaświadczeń o samodzielności lokali,
  • Nadzór i koordynacja  inwentaryzacji powykonawczych  lokali mieszkalnych,
  • Nadzór nad całokształtem spraw związanych z ewidencjonowaniem i weryfikacją dokumentacji projektowej, korespondencji technicznej z autorami projektu, uzgodnienia z nadzorem inwestorskim i wykonawcą, koordynacja procesu wydawania uzgodnień i decyzji przez odpowiednie organy administracji państwowej oraz ich archiwizacja,
  • Organizacja oraz udział w spotkaniach koordynacyjnych z zespołami projektowymi oraz spotkaniach działu technicznego a także protokołowanie tych spotkań,
  • Kontrola przepływu dokumentacji pomiędzy biurami technicznymi budowy, biurem głównym oraz Działem Prawnym tj. umowy z wykonawcami, umowy z inwestorem, zlecenia,
  • Nadzór przepływu i archiwizacja zawieranych umów i zleceń oraz dokumentacji technicznej i projektowej,
  • Przygotowanie, kontrola, koordynacja przepływu oraz archiwizacja dokumentacji przetargowej i ofert wykonawców,
  • Koordynacja procesu zwalnia kaucji gwarancyjnych wykonawców
  • Nadzór nad korespondencją,
  • Przygotowywanie cyklicznych raportów,
  • Kontrola przepływu informacji i archiwizacja danych.

Wymagania:

  • Znajomość procesu inwestycyjnego
  • Doświadczenie w pracy biurowej
  • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacji,
  • Bardzo dobra organizacja pracy
  • Samodzielność i odpowiedzialność w działaniu
  • Odporność na stres i umiejętność efektywnego działania pod presją czasu
  • Bardzo dobra znajomość pakietu Office.
  • Umiejętności analityczne
  • Znajomość języka angielskiego

Oferujemy:

  • Pracę w prężnie rozwijającej się firmie o ustabilizowanej pozycji rynkowej.
  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności,
  • Pakiet benefitów pozapłacowych.

Osoby zainteresowane ofertą proszone są o wysłanie CV za pomocą przycisku Aplikuj teraz.

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

ROBYG - dynamicznie rozwijająca się firma deweloperska z pozycją lidera wśród polskich deweloperów, posiadająca bogatą ofertę mieszkań i apartamentów, poszukuje kandydatów na stanowisko:

Asystent/ka Działu Technicznego

Zakres obowiązków :

  • Gromadzenie i nadzór nad wszelkimi dokumentami związanymi z projektami zamiennymi klientów, przekazanie projektów na budowę, współudział w opracowaniu projektów powykonawczych do zaświadczeń o samodzielności lokali,
  • Nadzór i koordynacja  inwentaryzacji powykonawczych  lokali mieszkalnych,
  • Nadzór nad całokształtem spraw związanych z ewidencjonowaniem i weryfikacją dokumentacji projektowej, korespondencji technicznej z autorami projektu, uzgodnienia z nadzorem inwestorskim i wykonawcą, koordynacja procesu wydawania uzgodnień i decyzji przez odpowiednie organy administracji państwowej oraz ich archiwizacja,
  • Organizacja oraz udział w spotkaniach koordynacyjnych z zespołami projektowymi oraz spotkaniach działu technicznego a także protokołowanie tych spotkań,
  • Kontrola przepływu dokumentacji pomiędzy biurami technicznymi budowy, biurem głównym oraz Działem Prawnym tj. umowy z wykonawcami, umowy z inwestorem, zlecenia,
  • Nadzór przepływu i archiwizacja zawieranych umów i zleceń oraz dokumentacji technicznej i projektowej,
  • Przygotowanie, kontrola, koordynacja przepływu oraz archiwizacja dokumentacji przetargowej i ofert wykonawców,
  • Koordynacja procesu zwalnia kaucji gwarancyjnych wykonawców
  • Nadzór nad korespondencją,
  • Przygotowywanie cyklicznych raportów,
  • Kontrola przepływu informacji i archiwizacja danych.

Wymagania:

  • Znajomość procesu inwestycyjnego
  • Doświadczenie w pracy biurowej
  • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacji,
  • Bardzo dobra organizacja pracy
  • Samodzielność i odpowiedzialność w działaniu
  • Odporność na stres i umiejętność efektywnego działania pod presją czasu
  • Bardzo dobra znajomość pakietu Office.
  • Umiejętności analityczne
  • Znajomość języka angielskiego

Oferujemy:

  • Pracę w prężnie rozwijającej się firmie o ustabilizowanej pozycji rynkowej.
  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności,
  • Pakiet benefitów pozapłacowych.

Osoby zainteresowane ofertą proszone są o wysłanie CV za pomocą przycisku Aplikuj teraz.

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Ogłoszenie archiwalne